Pozycjonowanie stron www Sosnowiec polega na optymalizacji on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza serwisem). To wyjątkowo opłacalny proces, który przyniesie Ci różne profity. Najważniejszymi z nich są przede wszystkim większe zyski spowodowane napływem wartościowych klientów pochodzących z organicznych (naturalnych) wyników wyszukiwania wyszukiwarek tj.:
- Google,
- Bing,
- Yahoo!
- Baidu
- Yandex
- Petal Search
- DuckDuckGo
- AOL Search
- Qwant
- Ecosia
- inne
W zależności od ustalonych na początku celów możesz zwiększyć również rozpoznawalność swojej marki, zaufanie wśród konsumentów oraz poznać oczekiwania klientów.
Jeżeli chcesz zmaksymalizować makro – oraz mikro konwersje, koniecznie zadzwoń do nas na +48 533 543 333 lub napisz maila na info@seosem24.pl. Z chęcią pomożemy wypromować Twój biznes w Internecie. Jesteśmy specjalistami od pozycjonowania z wieloletnim doświadczeniem. Wiemy, co to konwersja i zdajemy sobie sprawę, że właśnie na niej Ci zależy.
Pozycjonowanie Sosnowiec – poznaj 7 zalet optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek
Pozycjonowanie Sosnowiec jest rozwiązaniem reklamowym, które pozwala z dużym prawdopodobieństwem zwiększyć sprzedaż w ciągu 6-18 miesięcy od wdrożenia właściwej strategii SEO. Bazując na obecnych badaniach, aż 71% kliknięć w Google prowadzi do pierwszej strony naturalnych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania (źródło: https://blog.hubspot.com/marketing/historical-blog-seo-conversion-optimization). W konsekwencji uzyskanie TOP 3 lub TOP 1 na większość fraz kluczowych wartościowych dla Twojego biznesu pod kątem sprzedażowym to absolutny must-have, żeby stać się branżowym liderem i zmaksymalizować konwersję.
Poniżej przedstawiamy dodatkowe zalety wiążące się z inwestycją w pozycjonowanie stron w Sosnowcu. Zachęcamy do przeczytania.
1. Pozycjonowanie Sosnowiec – znaczne zwiększenie widoczności w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania
Pierwsza zaleta pozycjonowania w Sosnowcu? Przede wszystkim znaczne zwiększenie widoczności w organicznych (naturalnych i bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Rozwiązanie reklamowe, jakim jest optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek pozwala w łatwy sposób zwiększyć widoczność w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Przekłada się to oczywiście na budowę rozpoznawalności marki, większą wejść do witryny, a także popularyzację oferty.
2. Pozycjonowanie Sosnowiec – niskie koszty długoterminowe
Biorąc pod uwagę specyfikę pozycjonowania w Sosnowcu, możemy śmiało powiedzieć o niskich kosztach długoterminowych. Pozycjonowanie w krótszym okresie nie daje tak satysfakcjonujących rezultatów, jak po kilku lub kilkunastu miesiącach, gdy zaczyna się zwracać, co przekłada się na niższe koszty długoterminowe lub ich zupełny brak (np. ze względu na sprzedaż przewyższającą nawet kilkunastokrotnie inwestycję w SEO).
3. Pozycjonowanie Sosnowiec – długotrwałe rezultaty pozycjonowania
Pozycjonowanie w Sosnowcu pozwala uzyskać długotrwałe efekty? Pytanie tylko jak bardzo? Czy po zakończeniu współpracy ze specjalistami ds. pozycjonowania wszystkie efekty znikną? Nic bardziej mylnego! Klienci SEOSEM24 odnotowują większy ruch w witrynie, a dodatkowo większą liczbę konwersji nawet po mniej więcej 6-24 miesiącach od całkowitego zakończenia usługi pozycjonowania stron www.
4. Pozycjonowanie Sosnowiec – możliwość wypracowania przewagi nad konkurencją
Decydując się na pozycjonowanie w Sosnowcu, możesz w łatwy sposób wypracować przewagę konkurencyjną. Dzięki temu każda osoba, która zainwestuje w lokalne działania SEO (ang. Search Engine Optimization) u naszych ekspertów, zdobędzie najwyższe pozycje w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Szczególną uwagę zwracamy na TOP 1 i TOP 3. Według badań to właśnie pierwsza pozycja w Google gwarantuje przeciętny współczynnik klikalności na poziomie 19% (źródło: https://blog.hubspot.com/marketing/google-search-statistics). Do tego dążymy. Pamiętaj również, że pozycjononujemy w 15 różnych językach na całym świecie:
- Angielski
- Chiński (w tym Mandaryński i Wu)
- Hindi
- Hiszpański
- Francuski
- Arabski
- Bengalski
- Rosyjski
- Portugalski
- Indonezyjski
- Japoński
- Niemiecki
- Francuski
- Włoski
- Ukraiński
5. Pozycjonowanie Sosnowiec – budowa wizerunku eksperta
Pozycjonowanie w Sosnowcu pozwala zbudować wizerunek eksperta. Wszelkie działania związane z marketingiem w wyszukiwarkach prowadzące do zwiększenia pozycji budują wizerunek eksperta. Można to osiągnąć poprzez prowadzenie bloga i wypozycjonowanie go na najwyższe miejsca. Wówczas strategia jest prosta – klient wchodzi na wpis blogowy, czyta go i korzysta z Twojej oferty ze względu na merytoryczne podejście do tematu i zachęcenie go do skorzystania z usługi (np. za pomocą Call to Action, inaczej CTA, czyli wezwania do działania).
6. Pozycjonowanie Sosnowiec – wykreowanie zaufania wśród potencjalnych klientów
Pozycjonowanie w Sosnowcu pozwala w łatwy sposób wykreować zaufanie wśród konsumentów. Wystarczy, że Twoja strona stanie się widoczna na najbardziej wartościowe wyniki wyszukiwania i na bardzo dużą liczbę słów kluczowych. Wówczas konsumenci zaczną Ci po prostu ufać, co poskutkuje popularyzacją proponowanej oferty. Często strona może trafić na tak zwany wynik zerowy gdzie Google będzie czerpał informacje z niej. To bardzo dobra droga do wybudowania pozycji lidera.
7. Pozycjonowanie Sosnowiec – osiągnięcie zadowalającego stopnia konwersji
Wszystkie korzyści, które omówiliśmy powyżej prowadzą do jednego celu, a mianowicie: osiągnięcia zadowalającego stopnia konwersji. Konwersje mogą przejawiać się w różnych aspektach. Mogą być to makro oraz mikro konwersje, np. w postaci:
- zakupu produktu,
- skorzystania z konkretnej usługi,
- zapisania się na newsletter,
- wypełnienia formularza kontaktowego,
- wykonania połączenia telefonicznego,
- napisania maila,
- odtworzenia wideo.
Zanim rozpoczniesz współpracę z agencją SEO, powinieneś ustalić konkretny cel. Dzięki temu będziesz wiedział, do czego należy dążyć. W przyszłości możesz również samodzielnie weryfikować konkretne cele – przy wykorzystaniu Google Analytics (a dokładniej funkcji „Zdarzenia” lub „Konwersje”.
Pozycjonowanie stron www Sosnowiec – 3 minusy optymalizacji stron pod kątem SEO
Trzema najważniejszymi minusami inwestycji w lokalne pozycjonowanie stron www w Sosnowcu są fakty tj.:
- SEO wymaga czasu – mniej więcej 3-18 miesięcy od rozpoczęcia działań SEO do pierwszych efektów;
- pozycjonowanie nic nie gwarantuje – w przypadku pozycjonowania rezultaty można co najwyżej przewidzieć, ale nie zagwarantować (za dużo zmiennych, ale 99 % udaje się przewidzieć prawidłowo);
- efektów nie ma na samym początku – jeżeli chodzi o rezultaty, można się ich spodziewać po kilku lub kilkunastu miesiącach od rozpoczęcia współpracy z agencją marketingową (natychmiastowe efekty daje jedynie Google Ads, natomiast są one wyłącznie chwilowe).
Warto wspomnieć, iż pozycjonowanie w Sosnowcu to działania optymalizacyjne generujące największy stopień konwersji spośród wszystkich aktualnie dostępnych kanałów marketingowych. Pomimo tego, że pozycjonowanie wymaga czasu, to pozwala uzyskać najbardziej trwałe rezultaty.
Pozycjonowanie Sosnowiec – składowe SEO [TOP 5]
Na czym właściwie polega pozycjonowanie w Sosnowcu? W pierwszej kolejności specjaliści z SEOSEM24 zabierają się za przeprowadzenie skrupulatnego audytu SEO. Następnie przygotowują jakościową strategię pozycjonerską i przechodzą do działań optymalizacyjnych obejmujących on-site SEO (czyli techniczna optymalizacja oraz optymalizacja treści). Na koniec rozpoczynają wdrażanie link buildingu polegającego na pozyskiwaniu wartościowych linków do strony, które mają poprawić jej wartość z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów, spiderów lub pająków indeksujących).
Audyt pozycjonerski nazywany inaczej audytem SEO
Audyt pozycjonerski nazywany jest inaczej audytem SEO. W tym przypadku specjaliści SEOSEM24 oceniają Twoją stronę pod różnymi względami (np. stan optymalizacji technicznej, stan optymalizacji treści oraz jakość linkowania), a następnie wskazują wady, zalety oraz elementy niezbędne do poprawy. Na tej podstawie przygotowują strategię pozycjonerską.
Przygotowanie jakościowej strategii SEO
Jak przygotować jakościową strategię SEO? Specjaliści z agencji SEOSEM24 na samym początku zwracają uwagę na m.in.:
- dobór słów kluczowych,
- treści w serwisie,
- struktura nagłówków,
- widoczność organiczna,
- linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne.
Strategię SEO przygotowuje się na bazie ponad 200 czynników rankingowych. Poszczególne działania dobiera się do specyfiki danej strony w taki sposób, żeby była ona dobrze wypozycjonowana po wdrożeniu niezbędnych działań pozycjonerskich.
Warto również wspomnieć, iż przygotowanie jakościowej strategii pozycjonowania obejmuje w głównej mierze dobór właściwych słów kluczowych:
- long tail SEO – czyli składających się z minimum 3-4 fraz (dzięki wdrożeniu fraz z długiego ogona pozyskamy Ci klientów zdecydowanych na zakup);
- ogólnych (generycznych) – bazujących na maksymalnie 2-3 słowach (za pomocą przygotowania strategii słów kluczowych ogólnych i ich wypozycjonowania do TOP 1 lub TOP 3 pozyskamy dodatkowych klientów, którzy są mniej zdecydowani, ale za to jest ich więcej, co jeszcze bardziej zwiększa szanse na zwiększenie sprzedaży Twoich produktów lub usług.
W SEOSEM24 przygotowanie strategii pozycjonerskiej jest zazwyczaj częścią całego procesu pozycjonowania. Pragniemy natomiast wspomnieć, że możemy także przeprowadzić audyt i na jego podstawie stworzyć strategię, którą użyjesz do samodzielnego wypozycjonowania strony.
Jeśli interesują Cię nasze usługi – zadzwoń na +48 533 543 333 lub napisz maila na info@seosem24.pl Z chęcią doradzimy i pomożemy Ci wypromować Twoją firmą na samym szczyt organicznych (naturalnych) wyników wyszukiwania. Pozostajemy do dyspozycji mailowo lub telefonicznie. Jesteśmy specjalistami od wielu lat i spcjalizujemy się w pozycjonowaniu firm w Polsce, jak i za granicą. Nasz obszar działania obejmuje także wszystkie województwa z całej Polski. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.
Implementacja działań obejmujących techniczne pozycjonowanie
Działania obejmujące techniczne SEO to m.in.:
- wdrożenie elementów poprawiających responsywność strony – zgodnie z zasadami mobile first;
- zmniejszenie i konsolidacja skryptów Java oraz plików CSS i HTML;
- optymalizacja struktury linków – tak, żeby były przyjazne internautom oraz robotom Google (tzw. spiderom, pająkom lub crawlerom indeksującym);
- zagwarantowanie stronie poprawnego szyfrowania za pomocą protokołu HTTPS – jest to certyfikat SSL, który jest oficjalnym elementem rankingowym od 2019 roku;
- wdrożenie właściwie zaprogramowanych meta tagów (chodzi przede wszystkim o tag tytułowy, nazywane inaczej meta title oraz tag opisowy, czyli meta description).
Warto również wspomnieć, iż istotne okazują się wskaźniki Core Web Vitals – to między innymi dzięki nim poszczególne elementy na stronie mogą ładować się zdecydowanie szybciej.
Optymalizacja contentu na Twojej stronie internetowej
Niektórzy twierdzą, że content jest najważniejszy. Naszym zdaniem gra on ogromną rolę. Otóż prawidłowo napisane treści potrafią praktycznie bez żadnej pomocy (chodzi o linki) wypozycjonować serwis (mówimy tu o średniej trudności fraz). Ważna jest oczywiście optymalizacja techniczna (bez której uzyskanie wysokich pozycji nie jest możliwe), natomiast tworzenie jakościowych treści to absolutny must-have w przypadku aktualnych trendów SEO.
Jako specjaliści SEOSEM24 z wieloletnim doświadczeniem oprócz tworzenia nowego contentu, ingerujemy w jakość treści stworzonych przez naszych klientów. W tym przypadku zwracamy uwagę na m.in.:
- strukturę nagłówków – od H1 do H5, wdrażając dodatkowo do nagłówków najważniejsze pod kątem sprzedażowym słowa kluczowe;
- urozmaicenie wizualne tekstów – poprzez dodanie wypunktowań, sensownych tabelek oraz infografik i screenshotów;
- wzmocnienie profilu linków wewnętrznych i zewnętrznych – linki zewnętrzne dodajemy jako źródła, a linki wewnętrzne dodajemy do poprzednich wpisów blogowych lub ważnych kategorii, aby ułatwić robotom Google oraz użytkownikom poruszanie się po witrynie.
Istotne w przypadku contentu jest także dobranie właściwych słów kluczowych (o czym wspominaliśmy już wcześniej) – zarówno long tail, jak i ogólnych wyrażeń, które mają potencjał sprzedażowy i są wpisywane przez użytkowników odpowiednio dużo razy.
Link building
Link building polega na pozyskiwaniu linków wychodzących, które poprawiają wartość serwisu z punktu widzenia robotów Google. Jeżeli interesują Cię sposoby, na jakie pozyskujemy linki wychodzące, są to m.in.:
- komentarze na forach,
- własne zaplecza SEO,
- relinkowanie (czyli weryfikacja linków konkurencji za pomocą Majestic SEO i pozyskiwanie podobnych odnośników),
- linkowanie z katalogów,
- tworzenie viralowych treści (aby wzbudzić dodatkowo zaangażowanie w internautach).
Dobre do linkowania są także portale ogłoszeniowe i case study.
Pozycjonowanie stron www Sosnowiec – jakie są istotne elementy, na które powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze agencji marketingowej?
Najważniejszymi elementami, na jakie warto zwrócić uwagę przy wyborze profesjonalnej agencji marketingowej są m.in. opinie w wizytówce Google Moja Firma, kompleksowość oferty oraz cennik. W pierwszej kolejności warto zawsze zapoznać się z referencjami w Google – są one dokładnie weryfikowane przez web developerów giganta z Mountain View, dlatego nie ma szans, żeby były one „fejkowe” lub inaczej nazywane również nieprawdziwymi.
Zwrócenie uwagę na liczbę usług w ofercie agencji
Liczba usług w ofercie agencji jest bardzo ważna. Im więcej rozwiązań proponuje dana firma, tym lepiej prawdopodobnie świadczy swoje usługi. Rekomendujemy, aby dodatkowo sprawdzić, jakie to są dokładnie usługi. Dla przykładu – niektórzy specjalizują się wyłącznie w pozycjonowaniu. Jest to jak najbardziej dobre, natomiast w SEOSEM24 proponujemy Państwu dodatkowo m.in.:
- Google Ads,
- remarketing,
- kampanie banerowe,
- kampanie w wyszukiwarkach,
- copywriting,
- tworzenie rankingów,
- audyty SEO,
- audyty on-site,
- audyty profilu linków,
- tworzenie sklepów i stron internetowych,
- analiza danych za darmo (np. za pomocą Google Analytics),
- i wiele więcej.
Jeżeli chcesz skorzystać z propozycji najlepszej agencji marketingowej SEOSEM24 w Polsce – napisz do nas maila lub zadzwoń. Z chęcią porozmawiamy merytorycznie o wysokiej jakości usługach, które pomogą Ci zdobyć wartościowych klientów dokonujących regularnie konwersji. Zadzwoń na +48 533 543 333 lub napisz maila na info@seosem24.pl. W razie pytań pozostajemy dyspozycyjni.
Weryfikacja kosztów współpracy (również tych pobocznych)
Dokładnie weryfikuj koszty współpracy. W tym przypadku nie chodzi wyłącznie o cennik usług (który jest zazwyczaj ustalany indywidualnie), ale także o koszty poboczne związane m.in. z ceną za zerwanie umowy. Rzetelne agencje zazwyczaj posługują się tymi metodami, ponieważ zabezpieczają się w ten sposób od nieprzewidzianych wypowiedzeń, które zrujnują ich miesięczny budżet. Dlaczego? Ponieważ agencje na samym początku inwestują zazwyczaj przyszłościowo w Twój projekt zdecydowanie więcej pieniędzy, niż zainwestowałeś na samym starcie. Z reguły przy umowie na pozycjonowanie to budżet z 5 miesięcy do przodu.
Pozycjonowanie Sosnowiec – po jakim czasie nadejdą rzeczywiste rezultaty?
Po jakim czasie inwestycja w pozycjonowanie w Sosnowcu zacznie przynosić satysfakcjonujące rezultaty? Zazwyczaj po mniej więcej 2-3 miesiącach odnotujesz dodatkowy ruch w witrynie skutkujący zwiększoną liczbą wejść do serwisu. Biorąc natomiast pod uwagę obecne standardy, jesteśmy przekonani, że uzyskanie rezultatów, z których będziesz zadowolony w 100% potrwa około 6-18 miesięcy. Wiele zależy także od specyfiki Twojej branży, budżetu zainwestowanego w pozycjonowanie oraz jakości przygotowanej strategii pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron www Sosnowiec – cennik w agencji SEOSEM24
Ile kosztuje pozycjonowanie stron www Sosnowiec? Obecnie możemy mówić o kwotach rzędu od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Sporo zależy od m.in.:
- rodzaju pozycjonowanych fraz kluczowych,
- konkurencyjności Twojej branży,
- długości trwania umowy.
Warto również wspomnieć, iż najdłuższe umowy pozwalają uzyskać nieco niższe koszty pozycjonowania w perspektywie miesięcznej i zdecydowanie wyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Rekomendujemy minimum 12-24 miesięcy współpracy.
Pozycjonowanie Sosnowiec – skorzystaj z oferty SEOSEM24 już dziś!
Korzystając z usług profesjonalnych agencji SEO będziesz widoczny we wszystkich wyszukiwarkach. Obecnie ponad 90% globalnego rynku należy do Google (źródło: https://gs.statcounter.com/search-engine-market-share), natomiast eksperci z SEOSEM24 spowodują, że będziesz widoczny także w wyszukiwarce YANDEX (1% udziałów w rynku), Baidu (0,72%) oraz Yahoo! (1,24%).
Inwestując w pozycjonowanie zdobędziesz dodatkowych klientów, zmaksymalizujesz konwersję (np. w postaci skorzystania z usługi lub wypełnienia formularza kontaktowego), a dodatkowo zbudujesz świadomość marki i staniesz się autorytetem w swojej dziedzinie. Jeżeli interesują Cię tego typu korzyści – zadzwoń na +48 533 543 333 lub napisz maila na info@seosem24.pl Z chęcią pomożemy w promocji Twojego biznesu w organicznych (naturalnych i bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.
FAQ – najczęstsze pytania i odpowiedzi [pozycjonowanie Sosnowiec]
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania w Sosnowcu?
1. Ile rzeczywiście kosztuje pozycjonowanie w Sosnowcu?
Pozycjonowanie w Sosnowcu kosztuję rzeczywiście w granicach od kilku do kilkunastu tysięcy złotych netto miesięcznie. Wiele zależy od specyfiki Twojej branży, konkurencyjności słów kluczowych oraz rodzaju pozycjonowanych fraz. Finalne koszty współpracy są ustalane indywidualnie.
2. Dlaczego powinieneś zacząć pozycjonowanie w Sosnowcu właśnie teraz?
Pozycjonowanie w Sosnowcu warto rozpocząć właśnie teraz przede wszystkim ze względu na możliwość maksymalizacji konwersji. SEO to proces długofalowy, który daje efekty po kilku miesiącach, dlatego inwestycja w niedalekiej przyszłości pozwoli przyspieszyć rezultaty pozycjonowania.
3. Jak długo będziesz czekał na efekty pozycjonowania w Sosnowcu?
Efekty związane z inwestycją w pozycjonowanie w Sosnowcu będą widoczne w ciągu kilku lub kilkunastu miesięcy od wdrożenia wstępnej strategii SEO.
4. Czy pozycjonowanie w Sosnowcu może być alternatywą do kampanii Google Ads nazywanych dawniej AdWords?
NIE. Pozycjonowanie w Sosnowcumoże nie może być alternatywą dla kampanii Google Ads (dawniej AdWords). Ze swojej strony polecamy natomiast zainwestować w rozwój obu wymienionych kanałów marketingowych. Około 70% budżetu rekomendujemy wybrać na SEO, a 30% na Google Ads i przykładowo influencer marketing. Każdy kanał musi być osobno doinwestowany.
5. Czy lokalne pozycjonowanie w Sosnowcu zawsze się opłaca?
Lokalne pozycjonowanie w Sosnowcu jest rozwiązaniem bardzo opłacalnym szczególnie, jeśli działasz w lokalnych branżach i jesteś np. fryzjerem, tatuażystą lub freelancerem. Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie w Sosnowcu pozwala zwiększyć widoczność sklepów stacjonarnych. Dzięki pozycjonowaniu w Sosnowcu zmaksymalizujesz sprzedaż, zwiększysz liczbę klientów i staniesz się bezsprzecznym autorytetem w swojej branży. Zainwestuj w SEO już dziś! Pamiętaj, że pozycjonujemy też na całą Polskę i wiele krajów zagranicznych.
Bardzo przyjemnie artykuly, idealne do wieczornej kawusi
Uwielbiam czytać a wasze artykuły są świetnie napisane. W sposób czytelny, profesjonalnym językiem a także w sposób zrozumiały dla osób, które niekoniecznie siedzą w temacie. Każdy może się czegoś dowiedzieć. Świetna sprawa.
Wyjąłeś mi to z ust. Zgadzam się w 100%. Pozdrawiam.
Pozycjonowanie stron www w Sosnowcu to skuteczna forma promocji, która pozwala lepiej dotrzeć do potencjalnych klientów. Dzięki odpowiedniej optymalizacji treści oraz wykorzystaniu narzędzi SEO, możliwe jest zwiększenie widoczności witryny i pozycji jej w wynikach wyszukiwania. Warto wybrać firmę oferującą usługi pozycjonowania z dużym doświadczeniem i wiedzą na temat branży, taką jak SEOSEM24, aby osiągnąć pożądane rezultaty. Dlatego warto się zastanowić nad wyborem agencji 😉
Wybór agencji to jest klucz do dobrze wypozycjonowanej strony www.
Pozycjonowanie stron www w Sosnowcu to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności i pozycji witryn internetowych w wyszukiwarkach. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technik i narzędzi, firmy oferujące usługi pozycjonowania mogą skutecznie i szybko poprawić pozycję witryny internetowej w wynikach wyszukiwania. Ponadto, można uzyskać większą widoczność w Internecie i zwiększyć ruch na stronie, co z kolei przyczyni się do wzrostu zysków. Warto więc skorzystać z usług pozycjonowania, aby poprawić widoczność i pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.
W ciekawy sposób przedstawiona oferta usług w formie bloga, a tak samo oferta sama w sobie bardzo interesująca, zachęcająca i na pewno na +. Jak będę potrzebował usługi pozycjonowania mojej strony www w Sosnowcu to na pewno skorzystam z Waszych usług.
Zgadzam się pomysł świetny i bardzo przyjemny do wieczornego czytania 🙂