Wiemy, jak inspirować, informować, przekonywać, zmieniać zachowania, wzbudzać zainteresowanie Twoją firmą.

Dwie najważniejsze rzeczy nie pojawiają się w bilansie firmy: jej reputacja i ludzie.” – to zdanie Henriego Forda jest bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Wraz z eksplozją cyfryzacji firmy skupiają się na swojej reputacji i rozgłosie. Rozwijanie tego rozgłosu jest właśnie rolą PR korporacyjnego.

Komunikacja i reklama – budowanie wizerunku firmy

Co oznacza skrót „RP”? Termin ten odnosi się zarówno do Press Relations, czyli tych, które pozwalają zaistnieć w mediach, jak i Public Relations, czyli tzw. relacje z „liderami opinii”, influencerami i kontaktami z ogółem społeczeństwa, a co najważniejsze Twoimi klientami i kontrahentami, którzy wyrabiają sobie i wystawiają opinie dotyczące Twojej marki. To także pozwala budować dobrą reputację.

PR korporacyjny ma na celu rozwijanie relacji zaufania, szacunku i wsparcia między firmą a różnymi odbiorcami. Odpowiada za tworzenie powiązań między mediami a firmą. Stworzymy dla Ciebie takie powiązania i znajdziemy do tego odpowiednie kanały komunikacji.

Tworzenie przewagi konkurencyjnej dzięki PR korporacyjnemu

Jesteśmy tutaj, aby znaleźć odpowiednie treści i właściwy kontakt, aby trafiły we właściwe miejsce we właściwym czasie i byś dzięki temu uzyskał przewagę nad swoją konkurencją.

Naszym zadaniem jest definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji PR, zorganizowanie narzędzi komunikacyjnych i zestawień prasowych, ich dystrybucja, a nawet przygotowanie spotkań z dziennikarzami i redaktorami.

Jeśli chcesz pozyskiwać ze swojej firmy jak najwięcej, musisz być widoczny i rozpoznawalny!

Co jeszcze wchodzi w zakres działań PR korporacyjnego? Oto niektóre składowe:

  • budowanie zaufania u pracowników i kontrahentów,
  • zwiększenie wiarygodności firmy,
  • odpowiednie eksponowanie w mediach kluczowych osób z firmy.

Jeśli potrzebujesz zmian i chcesz poprawić zaufanie swojej firmy, zwiększyć jej wiarygodność i ekspozycję w mediach – skontaktuj się z nami SEOSEM24.

Dlaczego warto współpracować z agencją PR?

Niektóre firmy wolą zarządzać swoim PR wewnętrznie, powierzając to zadanie osobie lub osobom odpowiedzialnym za marketing i komunikację. Co więcej, w internecie mnożą się cyfrowe narzędzia i aplikacje do samodzielnego zarządzania PR korporacyjnym. Nie należy jednak zapominać o doświadczeniu i czasie potrzebnym do skutecznego zarządzania PR.

Wybierz firmę zajmującą się PR – wygraj wyścig z czasem

Oczywiście, że PR można zając się samemu. Jednak problem polega na tym, że aby zrobić to dobrze potrzeba czasu. Samo wdrożenie zmian i oczekiwanie na wyniki wymaga cierpliwości.

Naszym zdaniem potrzeba 3 miesięcy odpowiedniego zarządzania PR korporacyjnym, żeby wejść w jego rytm i mieć z tego realne korzyści.

PR to również sprawa specjalistów, bo to tworzenie treści, na które przedsiębiorcy i właściciele firm często nie mają czasu lub pomysłu. To wymaga też umiejętności cofnięcia się o krok i wyjścia z codzienności, żeby lepiej zaplanować strategię.

Oto zaleta korzystania z usług specjalistów ds. PR korporacyjnego – oszczędność czasu i zasobów. Dokładnie wiemy, jak kontaktować się z dziennikarzami, do jakich mediów się zwracać i mamy z nimi uprzywilejowane kontakty.

Czy umiesz opowiedzieć historię o swojej marce? PR korporacyjny

Kolejną mocną stroną jest wiedza, jak zbudować przekonującą opowieść o swojej firmie, aby przekazać spójny i wysokiej jakości wizerunek.

Kiedy sam tworzysz swoje treści, istnieje 85% szans, że nie zostaną one przeczytane. Istnieją techniki, które należy znać, aby napisać dobry komunikat, który przemawia do Twoich klientów i innych odbiorców. To nasza specjalność.

Wybierzemy odpowiedni sposób komunikacji

W interesie SEOSEM24 leży jakość przekazu medialnego, który zostanie zaoferowany firmie również na poziomie rozmów, wywiadów i spotkań.

Dlatego ważne jest, aby wziąć te parametry pod uwagę, patrząc na koszty agencji PR i wybierając między insourcingiem a outsourcingiem.

Jak budować efektywną współpracę? PR korporacyjny SEOSEM24

Trzeba mieć jasną strategię biznesową. PR nie jest cudownym rozwiązaniem. To tylko jeden z elementów marketingu mix firmy. Aby przyniosły one efekty, muszą być spójne z ogólną strategią firmy, jej polityką produktową, cenową i dystrybucyjną. I oczywiście innymi działaniami komunikacyjnymi poza PR.

Komunikacja to klucz do sukcesu

Z naszej strony otrzymasz pełne wsparcie. Jednak musimy ze sobą dużo rozmawiać o strategii i celach. Możesz oczekiwać od nas różnego podejścia. Podamy Ci kilka przykładów współpracy z nami:

Przykład 1

Pierwszego dnia spotykasz się z przedstawicielem SEOSEM24 na godzinę lub maksymalnie dwie, aby zanurzyć się w problemach PR firmy i nakreślić wstępny plan pracy. Następnie dajemy sobie od 10 do 15 dni na rozpoczęcie pierwszych działań. Wtedy zaczyna się intensywna praca. Nieustannie jesteśmy na fali bieżących wydarzeń, aby wysłać treści do Twoich odbiorców.

Zachęcamy naszych klientów do komunikowania się dwa, trzy razy w miesiącu i ustalania stałych punktów styku między nami. Razem tworzymy treści. Zaletą tej metody są realne korzyści.

Przykład 2

Umawiamy się na spotkanie w celu ustalenia strategii komunikacji zgodnie z Twoimi potrzebami. Badane są również kanały dotarcia do klientów. Czasami, gdy Twój projekt PR korporacyjnego nie jest wystarczająco udany, pomagamy go udoskonalić. Fundamentalne jest to, że klient musi dużo się z nami komunikować, a my musimy robić to samo.

Każdej osobie przydzielamy opiekuna klienta i preferujemy codzienny kontakt. Bliskość naszych klientów jest naszą siłą!

Oprócz dostarczania nam przez klientów codziennej wiedzy o nowościach (produktowych, promocjach na usługi itp.), w odpowiedzi zwrotnej dzielimy się z klientami naszymi pomysłami i podsumowaniem bieżących kampanii, planów i podejmowanych działań w zakresie PR korporacyjnego.

Zakres naszych działań w pigułce:

  • analiza Twojej firmy,
  • badanie rynku docelowego,
  • opracowanie strategii PR korporacyjnego,
  • wprowadzenie strategii,
  • zarządzanie reputacją Twojej firmy,
  • budowanie wizerunku marki,
  • analizowanie, budowanie i monitorowanie reputacji korporacji.

Bądź responsywny, dostępny i zdolny do przekazywania jak największej ilości informacji i wiadomości o Twojej firmie, a z pewnością uzyskasz z nami duży sukces!

Teraz gdy wiesz, jak wygląda współpraca z agencją od PR korporacyjnego, wszystko, co musisz zrobić, to zacząć i skontaktować się z nami. Zapraszamy.