Marka pracodawcy jest ważnym elementem zasobów ludzkich. Odgrywa kluczową rolę w rekrutacji, rozwoju pracowników i ogólnej reputacji firmy. Odnosi się do wszystkich kwestii wizerunkowych marki związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i rekrutacją firmy.

Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych kandydaci mogą uzyskać dostęp do informacji o firmach, wynagrodzeniach czy warunkach pracy w zaledwie kilku kliknięciach. Stąd potrzeba kontrolowania tych informacji.

Im bardziej pozytywny wizerunek firmy, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągniesz potrzebnych jej pracowników.

Firma musi zatem być obecna i aktywna we wszystkich kanałach komunikacji, w sieci (poprzez stronę internetową lub stronę firmową) czy w sieciach społecznościowych, w których krytyka i pochwały przekazywane są z dużą prędkością.

Z nami możesz liczyć na dobre zarządzanie marką pracodawcy i rozwijanie swojej reputacji, aby nie przegapić żadnej okazji rekrutacyjnej.

Jaki jest cel Employer Branding?

Marka pracodawcy ma na celu promocję i utrzymanie wizerunku firmy. Naszym celem jest uczynienie firmy atrakcyjną dla jej przyszłych pracowników. Podejście to jest specyficzne dla każdej firmy, zgodnie z jej tożsamością i celami.

Nie kontrolujesz swojej marki pracodawcy?

Nie wystarczy głośno i wyraźnie „krzyczeć” – nawet na Facebooku czy Twitterze – że Twoja firma jest najfajniejsza na świecie, aby nią się stała. Podobnie jak inni, nie popełniaj błędu, wierząc, że marka pracodawcy zależy wyłącznie od działu HR. Marka pracodawcy działa bowiem na trzech poziomach, którymi starannie się zajmujemy:

  • komunikacja wewnętrzna / zewnętrzna realizowana przez Twoją firmę,
  • postrzeganie firmy przez jej pracowników,
  • postrzeganie firmy przez kandydatów.

Marka pracodawcy składa się ze zbyt wielu czynników, aby odnosić się tylko do jednego działu lub jednej osoby.

Kompleksowo zajmiemy się Twoją sytuacją, aby pomyślnie zbudować Twoja markę pracodawcy.

Praca nad Employer Branding – po co rozwijać markę pracodawcy?

Abyś mógł się wyróżnić, pracujemy nad Twoją marką pracodawcy, aby była bardziej atrakcyjna dla kandydatów. Szczególnie dla młodego pokolenia, bardziej wrażliwego na atrakcyjność firm.

Employer Branding ma na celu trwałe przyciąganie talentów do Twojej firmy, a nie do konkurencji.

Sercem tej strategii Employer Brandingowej jest dział Human Resources. Dajemy wskazówki i plan jak stale dostosowywać się do zmian u kandydatów. Odgrywa to kluczową rolę w lojalności i rekrutacji pracowników.

Marka pracodawcy będąca ogólnym odzwierciedleniem Twojej firmy musi być rozwijana przez wszystkich jej uczestników. Dział Komunikacji, Dyrekcja, pracownicy, wszyscy przyczyniają się do jej rozwoju. Dlatego tak ważne jest zatrudnienie specjalistów by wszystko zgodnie ze sobą funkcjonowało.

Marka pracodawcy to globalne podejście, które obejmuje:

  • proces rekrutacji a satysfakcja kandydatów (nawet odrzuconych),
  • zarządzanie pracownikami i dobre samopoczucie w pracy,
  • reputacja firmy w mediach, w oczach klientów, kontrahentów itp.

Rozpocznij z nami swoją wewnętrzną rewolucję w firmie

Nie popełniaj błędu polegającego na samodzielnej pracy i monopolizowaniu wszystkich środków w sieciach społecznościowych lub na swojej stronie, aby rozwijać swoją markę pracodawcy. Skontaktuj się z profesjonalistami. Jeśli komunikacja zewnętrzna jest oczywiście niezbędna, nie powinna przyćmiewać wewnętrznej.

Jakość życia w pracy i dobra atmosfera w Twojej firmie to główne tryby.

Jeśli chcesz zaszczepić pozytywne wartości swoim pracownikom pozwól nam nad tym popracować:

  • uświadomienie kierownictwu dobrego samopoczucia pracowników w firmie,
  • organizacja wewnętrznych wydarzeń – niekoniecznie kosztownych – aby umocnić swoją markę pracodawcy w firmie,
  • wykorzystanie informacji zwrotnych od różnych pracowników, aby dostosować Twoje działania i zapoczątkować pozytywną zmianę w organizacji.

Wprowadzanie w życie Employer Branding z SEOSEM24

W jaki sposób Twoi rekruterzy mogą przyciągnąć kandydatów do aplikowania do firmy? Odkryj z nami marketing HR – idealne narzędzie do przyspieszenia rekrutacji. Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

Zwracamy uwagę na najnowsze trendy w marketingu.

Dzięki naszym usługom z zakresu Employer Branding:

  • przyciągniesz nowych kandydatów do swojej firmy,
  • rozwiniesz markę pracodawcy usług HR,
  • poprawisz docelowy współczynnik konwersji,
  • będziesz mógł zrozumieć i zmierzyć doświadczenie kandydata / doświadczenie użytkownika,
  • dostosujesz komunikaty do osób, do których kierujesz reklamy,
  • stworzysz zaangażowanie wśród celów,
  • zmierzysz wpływ na swoją reputację.

Monitoruj swoją e-reputację na stronach z recenzjami z SEOSEM24

Po pierwsze, kiedy kandydat aplikuje, przeprowadza wiele badań. Będzie starał się o firmę, z którą będzie się identyfikował, która wyznaje te same wartości, która ma dobrą opinię wśród pracowników. Klient postępuje w ten sam sposób. Dowiaduje się o produktach dostępnych na rynku, szuka opinii, wchodzi na strony marek i ich portale społecznościowe, porównuje i wybiera.

Zleć nam kontrolowanie własnej e-reputacji, które jest dziś niezbędne!

Jak pracujemy nad marką pracodawcy?

Tworząc markę pracodawcy, pamiętamy, że przyjęcie pracy jest dla kandydata „skokiem w pustkę”. To duże zobowiązanie i musi być on pewien, że dokona właściwego wyboru. Pozyskanie nowego pracownika jest podobne do procesu utrzymania klienta. Dzięki temu, z nami, przestrzegając podstawowych zasad, pozyskanie i lojalność kandydata może odbywać się w prosty i naturalny sposób.

Tworząc markę pracodawcy, nie zapominamy o Twoich obecnych pracownikach. Słuchamy, zachęcamy ich do wyrażania siebie i staramy się sprostać ich oczekiwaniom, aby stali się ambasadorami Twojej marki.

Dzięki naszym usługom będą głośno i wyraźnie komunikować, że Twoja firma jest tą, która najbardziej dba o swoich pracowników.