Public Relations

Organizujemy i optymalizujemy relacje z konsumentami w odniesieniu do różnych kontekstów społecznych, produktowych i dystrybucyjnych.

Centralną rolą SEOSEM24 w usługach Public Relations jest wsłuchanie się w potrzeby konsumenta, a co za tym idzie stworzenie oryginalnej historii, atrakcyjnej narracji, która pozwoli wyraźnie zarysować Twoją markę i jej produkty.

A tak po ludzku i bez korporacyjnego bełkotu to po prostu, jeśli jesteś zdenerwowany, smutny i dostałeś tysiące negatywów i nie wiesz, co z tym zrobić skontaktuj się z nami. Możemy pomóc Ci się podnieś z trudnych sytuacji. Pomożemy też polepszyć Twoje relacje w firmie, sprawić by była atrakcyjniejsza w oczach Twoich klientów, potencjalnych klientów, jak i przyszłych pracowników i kontrahentów.

A może chcesz wprowadzić nowy produkt, a nie wiesz, jak? Możemy dać Ci nadzieję i wizję. Z nami możesz osiągnąć sukces!

Public Relations zajmuje się Content Marketingiem, czyli najlepiej zinterpretuje wartości Twojej firmy, kreatywnie zarządzając wszystkimi treściami niezbędnymi do komunikacji korporacyjnej, dostosowując słowa do różnych środków.

Tworzymy artykuły eksperckie oraz pomagamy w uzyskaniu dobrych opinii od Twoich klientów zwiększając tym samym świadomość Twojej marki.

Słowa są bardzo potężnymi narzędziami i jeśli prawdą jest, że każdy może pisać, nie jest prawdą, że każdy wie, jak to robić właściwie. Teksty e-maili, katalogów, biuletynów muszą być zróżnicowane, ponieważ docierają do różnych odbiorców. Jeśli zostaną wykorzystane w najlepszy możliwy sposób, mogą dać podstawę do wyartykułowanej i skutecznej narracji, która zrobi dla Ciebie naprawdę wiele!

Oprócz pisania i tworzenia Twojej marki w sieci nasi eksperci zajmą się również PR w środku Twojej firmy i na zewnątrz. Organizacja spotkań, promocji, eventów czy wywiadów nie jest nam obca.

W naszym składzie znajdziesz wykwalifikowanych ekspertów zorganizowanych w multidyscyplinarne zespoły.

Przez naszych klientów są postrzegani jako ich współpracownicy, ponieważ mają z nimi kontakt na co dzień, od briefu po realizację projektu i są zawsze dostępni w każdej potrzebie.

Mocno wierzymy w siłę pracy zespołowej, a nasi klienci zawsze podkreślają, że ta wartość jest naprawdę widoczna w kontaktach z nami. Dzięki temu w Google nasze opinie SEOSEM24 są tak wysokie!

Pracujemy nad widocznością i reputacją naszych klientów, gwarantując wysokiej jakości relacje w mediach i zaangażowanie. Wykorzystujemy też sieci społecznościowe, które są obecnie jedną z najbardziej wpływowych dźwigni komunikacyjnych, niezbędną do tworzenia relacji z klientami. Oprócz tego stawiamy też na kontakt twarzą w twarz i budowanie relacji społecznych.

Cyfrowy PR

PR przeszedł kilka poważnych zmian w ostatnich latach i zrozumienie, co napędza te zmiany, jest niezbędne.

Ponieważ treści cyfrowe i media społecznościowe wzmocniły pozycję odbiorców, zmieniły się oczekiwania co do autentyczności, a PR ewoluował, aby sprostać tym oczekiwaniom. Współczesny PR jest mniej transakcyjny i bardziej relacyjny niż kiedykolwiek wcześniej.

Public Relations jest nadal odpowiedzialne za wiele takich samych celów, jakie przyświecały mu na początku: generowanie świadomości, budowanie wiarygodności i wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki wśród opinii publicznej. Największa różnica między tradycyjnym PR a PR cyfrowym polega na tym, jak realizujemy strategię.

Tworzony przez nas PR dotyczy działań i planów na temat tego, w jaki sposób marka komunikuje się z docelowymi odbiorcami oraz relacji, jakie buduje z mediami, aby pomóc ludziom połączyć się z marką w pozytywny sposób.

PR różni się od reklamy, która ma określone zadanie generowania przychodów i opiera się na płatnej promocji w celu udostępniania wiadomości.

Public Relations ma strategiczne znaczenie

Nawet jeśli firma wykorzystuje PR do osiągnięcia określonych celów, przynosi to obopólne korzyści (firmie i klientom). W rzeczywistości PR, jeśli jest dobrze prowadzony, pomaga jednocześnie firmie i opinii publicznej.

Dotarcie i zaangażowanie nowych grup docelowych jest niezbędne dla każdej organizacji. Poszerzanie zasięgu przekazu i generowanie świadomości marki napędza rozwój całej firmy – i dlatego PR jest tak ważny.

Jak w SEOSEM24 robimy PR-y?

Wykorzystując taktyki, takie jak:

  • dystrybucja komunikatów prasowych,

  • zasięg w mediach społecznościowych,

  • zainteresowanie i prezentacja Twojej firmy redaktorom i dziennikarzom,

  • tworzenie oryginalnych treści,

  • przemówienia na imprezach branżowych i wiele innych

  • i wiele innych

Dzięki naszemu PR możesz wygenerować pozytywne wrażenie i zyskać kontakt z publicznością, do której prawdopodobnie nie miałbyś dostępu z samą reklamą.

Współczesny PR opiera się na relacjach z różnorodnymi kontaktami medialnymi – od tradycyjnych dziennikarzy i reporterów po liderów opinii, blogerów i influencerów branżowych – oraz na zdolności do dostarczania odbiorcom prawdziwej wartości.

Konsumenci czerpią informacje ze źródeł, którym ufają: wysokiej jakości publikacji, mediów i blogów, renomowanych dziennikarzy i redaktorów, liderów opinii, influencerów lub innych rówieśników z branży.

Nasz PR polega na dotarciu do tych źródeł i stworzeniu dla nich czegoś, co ma prawdziwą wartość!

Sprawdź co mamy w swojej ofercie! Dowiedz się więcej: