Landing Page

Landing Page to jedna z podstawowych form promocji w Internecie. To prosta strona sprzedażowa, która stanowi świetny sposób na zyskanie większej ilości zapytań i klientów. Umiejętnie stosowane strony landing page mogą podnieść konwersję nawet o 300%! Co sprawia, że landing page jest tak skuteczna? Jak powinna wyglądać? I – przede wszystkim – jakie korzyści przynosi firmom?

Landing page, czyli tzw. strona docelowa, to doskonałe narzędzie do promowania i sprzedaży swoich produktów i usług. Jej zadaniem jest skłonienie użytkownika do jakiegoś działania, np. zakupu produktu, zapisania się na newsletter lub wysłania zapytania do sprzedającego. To prosta, a zarazem bardzo skuteczna strona, przygotowywana specjalnie pod kątem konkretnej kampanii.

Jest łatwa w użytkowaniu, intuicyjna, ma prostą strukturę, a dzięki dodaniu elementów typu CTA świetnie generuje leady. Jaka powinna być idealna landing page?

  • musi krótko i merytorycznie opisywać konkretną wartość (clou całej kampanii).
  • musi zachęcać do podjęcia jednego, konkretnego działania, np. wypełnienia formularza lub złożenia zapytania
  • musi mieć precyzyjnie określoną grupę docelową (dokładne targetowanie)
  • powinna być w pełni responsywna
  • powinna zawierać niewiele treści
  • powinna wzbudzać zaufanie
  • powinna być przetestowana

LANDINGPAGE_2

Korzyści wynikające z posiadania landing page

  • skuteczna promocja produktu lub usługi
  • niewielki nakład pracy z Twojej strony
  • podniesienie konwersji
  • podniesienie ROI
  • zdobycie większej ilości leadów
  • wsparcie działań SEO
  • łatwa analityka internetowa dzięki jasnym i czytelnym danym

Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem landing page – skontaktuj się z nami!

Zobacz też nasze pozostałe usługi tworzenia stron www: https://seosem24.pl/uslugi/tworzenie-stron-www

Landing Page

We like to make it personal

Landing Page to jedna z podstawowych form promocji w Internecie. To prosta strona sprzedażowa, która stanowi świetny sposób na zyskanie większej ilości zapytań i klientów. Umiejętnie stosowane strony landing page mogą podnieść konwersję nawet o 300%! Co sprawia, że landing page jest tak skuteczna? Jak powinna wyglądać? I – przede wszystkim – jakie korzyści przynosi firmom?

Landing page, czyli tzw. strona docelowa, to doskonałe narzędzie do promowania i sprzedaży swoich produktów i usług. Jej zadaniem jest skłonienie użytkownika do jakiegoś działania, np. zakupu produktu, zapisania się na newsletter lub wysłania zapytania do sprzedającego. To prosta, a zarazem bardzo skuteczna strona, przygotowywana specjalnie pod kątem konkretnej kampanii.

Jest łatwa w użytkowaniu, intuicyjna, ma prostą strukturę, a dzięki dodaniu elementów typu CTA świetnie generuje leady. Jaka powinna być idealna landing page?

01

Merytoryczna

musi krótko i merytorycznie opisywać konkretną wartość (clou całej kampanii).

02

Zachęcająca do działania

musi zachęcać do podjęcia jednego, konkretnego działania, np. wypełnienia formularza lub złożenia zapytania

03

Dopasowana do odbiorcy

musi mieć precyzyjnie określoną grupę docelową (dokładne targetowanie)

04

Mobilna

powinna być w pełni responsywna

05

Konkretna

powinna zawierać niewiele treści

06

Profesjonalna

powinna wzbudzać zaufanie

07

Działająca

powinna być przetestowana

Explore our services

Reklama w internecie

Branding

Reklama w internecie

Interior design

Reklama w internecie

Architecture