Użytkownicy Twojej strony nie finalizują transakcji, bardzo szybko zamykają stronę, nie zakładają konta i nie podążają ścieżką, jaką dla nich opracowałeś? Trzeba to naprawić. Właśnie w tym celu wykonuje się audyt UX. Audyt UX to nic innego, jak sprawdzenie użyteczności strony z punktu widzenia jej użytkownika. 

Audyt UX bywa też nazywany analizą ekspercką. Tprofesjonalna i kompleksowa analiza użyteczności strony. Polega na sprawdzeniu, czy serwis jest dostosowando przyzwyczajeń, potrzeb i oczekiwań naszych odbiorców i przyczynia się do realizacji naszych celów.  

Audyt UX – czym jest użyteczność strony

Użyteczne strony to takie, których użytkownicy bez problemu znajdują potrzebne informacje, poruszają się intuicyjnie i z łatwością dokonują konwersji (np. zakupu produktu). Takie strony są o wiele chętniej odwiedzane i generują znacznie lepsze wyniki sprzedaży e-commerce.  

Strona internetowa audyt UX

Korzyści wynikające z audytu UX

Audyt UX pozwala na zidentyfikowanie błędów, na które mogą natknąć się użytkownicy podczas przeglądania naszej strony. Wyeliminowanie tych błędów spowoduje wzrost satysfakcji i sprawi, że korzystanie ze strony będzie wygodniejsze. Wtedy już tylko krok dzieli nas od podniesienia współczynnika konwersji.  

Co zawiera audyt UX?  

  • Analizę struktury strony 
  • Ocenę systemu nawigacji  
  • Zrozumiałość przekazu  
  • Czytelność i użyteczność zamieszczonych formularzy 

Funkcjonalna, intuicyjna strona nie tylko podnosi konwersję, ale też buduje pozytywny wizerunek marki w Internecie. 

Cena za profesjonalny audyt UX w SEOSEM24 wynosi 1500 zł netto.