Pozycjonowanie lokalne dla promocji strony firmowej i wizytówki Google Maps

Jeśli i Państwa firma działa na rynku lokalnym(w danym mieście, województwie, powiecie itd.) to warto w ramach jej promocji wykorzystać pozycjonowanie lokalne. Polega ono na wdrożeniu odpowiednich działań pod kątem wyszukiwarki Google i Google Maps. Tak, aby na zapytania użytkowników dotyczących Państwa usług/produktów w danym regionie, Państwa strona firmowa czy wizytówka Google Maps, pojawiła się na samej górze.

Pozycjonowanie lokalnie szczególnie polecamy firmom prowadzącym działalność na terenie wybranego miasta, dzielnicy, powiatu, województwa(np. hydraulikom, fryzjerom, restauratorom, właścicielom hoteli, mechanikom samochodowym, właścicielom firm budowlanej i firm bhp itp.).

Dlaczego pozycjonowanie lokalne:

  • pozwala precyzyjnie trafić do potencjalnych Klientów z danego regionu
  • umożliwia lepiej zarządzać budżetem przeznaczonym na kampanie reklamowe
  • pozwala skutecznie promować wizytówkę firmy w Mapach Google w danej lokalizacji
  • pozwala skutecznie promować stronę firmową w wyszukiwarce Google na słowa kluczowe(np. mechanik samochodowy Warszawa, hydraulik Wrocław, dobry fryzjer Bydgoszcz).

Pozycjonowanie lokalne obejmuje wdrożenie wielu działania związanych z promowaniem witryny i wizytówki Google Maps w standardowy sposób. Natomiast skupione jest na danym mieście bądź lokalizacji. W konsekwencji na stronę firmową czy wizytówkę Google Maps pozycjonowaną lokalnie częściej trafiają potencjalni klienci, którzy chętniej decydują się na skorzystanie z oferty. I co również ważne, cena pozycjonowania lokalnego jest dodatkowo niższa od pozycjonowania na frazy ogólnopolskie!

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne realizujemy do lat

Pozycjonowanie lokalne to idealne rozwiązanie dla firm sprzedających swoje usługi i towary na rynku lokalnym(w pewnym mieście/miastach, dzielnicy, powiecie, województwie). Podczas współpracy z Klientem dbamy o zoptymalizowanie jego strony i wizytówki Google Maps, następnie przechodzimy do działań off-site czyli poza stroną(linkowanie, tworzenie regularnych treści o firmie w Internecie itd.).