Landing Page
Landing Page to jedna z podstawowych form promocji w Internecie. To prosta strona sprzedażowa, która stanowi świetny sposób na zyskanie większej ilości zapytań i klientów. Umiejętnie stosowane strony landing page mogą podnieść konwersję nawet o 300%! Co sprawia, że landing page jest tak skuteczna? Jak powinna wyglądać? I – przede wszystkim – jakie korzyści przynosi firmom?
Landing page, czyli tzw. strona docelowa, to doskonałe narzędzie do promowania i sprzedaży swoich produktów i usług. Jej zadaniem jest skłonienie użytkownika do jakiegoś działania, np. zakupu produktu, zapisania się na newsletter lub wysłania zapytania do sprzedającego. To prosta, a zarazem bardzo skuteczna strona, przygotowywana specjalnie pod kątem konkretnej kampanii.
Jest łatwa w użytkowaniu, intuicyjna, ma prostą strukturę, a dzięki dodaniu elementów typu CTA świetnie generuje leady. Jaka powinna być idealna landing page?
- musi krótko i merytorycznie opisywać konkretną wartość (clou całej kampanii).
- musi zachęcać do podjęcia jednego, konkretnego działania, np. wypełnienia formularza lub złożenia zapytania
- musi mieć precyzyjnie określoną grupę docelową (dokładne targetowanie)
- powinna być w pełni responsywna
- powinna zawierać niewiele treści
- powinna wzbudzać zaufanie
- powinna być przetestowana
Korzyści wynikające z posiadania landing page
- skuteczna promocja produktu lub usługi
- niewielki nakład pracy z Twojej strony
- podniesienie konwersji
- podniesienie ROI
- zdobycie większej ilości leadów
- wsparcie działań SEO
- łatwa analityka internetowa dzięki jasnym i czytelnym danym
Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem landing page – skontaktuj się z nami!
Zobacz też nasze pozostałe usługi tworzenia stron www: https://seosem24.pl/uslugi/tworzenie-stron-www