Pozycjonowanie Google Maps do promocji Twojej firmy

Czy wiesz, że wiele milionów osób w Polsce poszukując pewnej firmy, korzystając z aplikacji Google Maps? Dodatkowo, gdy wyszukują lokalnych usług/produktów w wyszukiwarce Google, to również tam pojawiają się wyniki wyszukiwania z Map Google. To tym bardziej powinno zachęcać wszystkie lokalne firmy do tego, aby skutecznie promować swoją wizytówkę Google Maps.

My znamy się na Pozycjonowaniu Google Maps już od wielu lat. Dzieje się tak, ponieważ codziennie dbamy o promocję firm naszych Klientów w Mapach Google i dokładnie wiemy, jak to robić.

 

GOOGLE MAPS_2

Na czym polega Pozycjonowanie w Google Maps?

Aplikacja Google Maps znajduje się na każdym smartfonie i tablecie. Dzięki niej szybko i łatwo udaje się odnaleźć lokalne firmy, dotrzeć do ich siedziby i następnie korzystać z produktów czy usług, które zapewniają. Możliwe, że i Ty już wielokrotnie korzystałeś z możliwości tej aplikacji. Na przykład zdarzyła się sytuacji, gdy musiałeś szybko w danym mieście znaleźć mechanika, fryzjera, nocleg i postanowiłeś wyszukać taką firmę/usługę w Mapach Google. Dzięki temu szybko dostrzegłeś wizytówki różnych firm, z którymi od razu mogłeś się skontaktować telefonicznie, poznać ich ofertę na stronie bądź nawet uzyskać adres siedziby i wyznaczyć sobie trasę. Właśnie to udogodnienie sprawia, że tak wielu Polaków i nie tylko, korzysta z aplikacji Google Maps.

Wyszukiwarka Google to kolejne narzędzie, z którego codziennie korzystamy. Również wtedy, gdy poszukujemy pewnej firmy. Wpisujemy do wyszukiwarki Google takie hasła, jak: nazwa firmy + miasto, usługa firmy + miasto, nazwa firmy + województwo, nazwa firmy + dzielnica miasta itp. Dzięki temu wyszukiwarki Google nie tylko ukazuje nam wyniki w postaci linków sponsorowanych czy linków organicznych. Ale dodatkowo na samej górze bądź po prawej stronie prezentuje wyniki wyszukiwania lokalnego z Map Google. Zazwyczaj wtedy, na samej górze widocznych jest od 3-5 wizytówek Google Maps, które zostały najlepiej wypozycjonowane na daną frazę kluczową.