Na ocenę Twojej strony przez Google mocno wpływają tzw. linki przychodzące, czyli takie, które kierują do Twojej witryny. Jeśli są to strony o niskiej reputacji, z kiepskiej jakości treścią lub niebezpieczną zawartością – Twoja pozycja w wynikach wyszukiwania będzie spadała. „Kto z kim przestaje, takim się staje”? Niestety tak. Z pomocą przychodzi audyt profilu linków.
Profil linków to wszystkie odnośniki, które prowadzą do Twojej strony internetowej. Niestety jako właściciel strony nie jesteś w stanie znać wszystkich linków przychodzących. Właśnie dlatego potrzebujesz regularnego audytu profilu linków.
W SEOSEM24 oferujemy dwa warianty przeprowadzenia audytu profilu linków: podstawowy (do sprawdzenia podstawowych parametrów) i zaawansowany (pogłębiona analiza, obejmująca większą ilość parametrów).
Audyt profilu linków – wariant podstawowy
Służy do szybkiej analizy linków, obejmuje ocenę ogólnej jakości stron, które linkują do witryny, kontekst tych linków, tematykę stron etc.
Analizowane parametry:
- Czynniki on-site
- Linki site-wide
- Widoczność w google
- Api spamowości
- Obecność na listach black-hat
- Zaindeksowanie w google
- Parametry moz.Com (strona główna)
- Parametry alexa.Com
- Obecność w web.Archive.Org
- Sygnały social (strona główna)
- Hosting
- Geolokacja
- Dane whois
Audyt profilu linków – wariant zaawansowany
To pogłębiona analiza, w której ocenie poddaje się wszystkie parametry z wariantu podstawowego i kilka dodatkowych.
Analizowane parametry:
- + parametry moz.Com (podstrona)
- + parametry majestic
- + parametry ahrefs
- + sygnały social (podstrona)
- + wykrycie duplicate content
- + występowanie podstrony w cache google
Pamiętajmy, że stawiając na odnośniki, pochodzące z wartościowych, powiązanych tematycznie, stron sprawiamy, że nasza strona staje się lepiej widoczna w sieci.
Cena za profesjonalny audyt profilu linków w SEOSEM24 wynosi 1000 zł netto. Usługa jest dostępna również w pakiecie Audyt SEO: https://seosem24.pl/audyty/optymalizacja-i-analityka/audyt-seo/