- WHS czyli o White Hat SEO: czyli o zasadach pisania teksów seo. Praktyki zalecane przez Google.
- BHS czyli o Black Hat SEO: czy warto stosować, jak stosować i w ogóle po co to komu. Czyli jak BHS wygląda w praktyce.
- Agencje SEO i współpraca z nimi: pingwiny, pandy czyli na co warto się zgodzić w współpracy z agencją a czego warto odmawiać. Rodzaje współpracy z agencjami.
- Kolibry oraz pingwiny a gdzie przy tym panda: czyli o algorytmach Google i jak pisać teksty które odpowiednio nakarmią algorytmy.
- Dobre frazy to podstawa. Znajdowanie odpowiednich fraz: jak je pozyskać. Czyli podstawowe informacje o AdWordsach.
- Frazy long tail czyli długie zapytania: skąd brać pomysły. Ich znaczenie oraz jak wpływają na pozycjonowanie.
- Błędy przy optymalizacji strony oraz jak to się ma do copywringu: konkretne wytyczne do najczęściej popełnianych błędów SEO w copywritingu.
- Content marketing do zaplecz SEO: Content marketing na zapleczach SEO. Szerokie omówienie.
- SEO w Copywritingu: czyli o tym dlaczego warto pisać dobre teksty pod SEO – gdzie, jak i dlaczego warto używać fraz kluczowych w tekstach.
- Rodzaje CMS: opowiemy Wam o rodzajach CMS oraz builderach a jest ich naprawdę bardzo duża ilość.
- Metadane: czyli o atrybutach tittle, description, altach obrazków oraz wielu innych ważnych informacjach dla Google.
- O podstawach Link Building w copywritngu: po co i jak tworzyć linki wewnętrzne. Oraz o tym jak zdobywać linki zewnętrzne poprzez copywritning.
- Czy jeszcze warto katalogować: czyli o bezpieczeństwie w katalogowaniu. Oraz o tym jak wybrać mocne katalogi SEO.
- Sociale i media PR: opowiemy Wam jak wykorzystać siłę social mediów by budować wizerunek w sieci swojej firmy.
- Analiza SEO czyli o narzędziach do pozycjonowania – pokażemy Ci najbardziej przydatne narzędzia do copywritngu SEO.
- Sprawdzian stron www uczestników: damy bardzo konkretne wskazówki co powinniście poprawić na swoich stronach www jeśli chodzi o copywriting. Omówienia na szkoleniu.
- Indywidualne wytyczne SEO – każdy uczestnik dostanie indywidualne wytyczne do swojej strony www.
- Content Marketing – czym jest i po co go stosować.
- Content Marketing strategicznie ważny dla Twojej firmy – marketing treści jako znaczące źródło zarabiania i wizerunku w sieci.
- Podstawy Content marketingu w sieci – trzy najważniejsze elementy kampanii marketingu treści w internecie
- Content premium (Flow i Content stock) – czyli o tworzeniu wartościowego contentu bez contentu – porady i wskazówki
- Content is King – czyli o profesjonalnej dystrybucji contentu. Zasady i dobre praktyki.
- Leady sprzedażowe – zasady pozyskiwania linków sprzedażowych. Czyli jak generować zysk.
- Automatyzacja marketingu – informacje jak zautomatyzować kampanię i oczywiście o automatyzacji produkcji contentu.
- Marketing behawioralny - profilowanie kampanii do zachowania i prawdziwych potrzeb potencjalnych Klientów.
- Zbieranie danych z automatyzacji marketingu – czyli o zarządzaniu kampanią. Oraz zbieraniu wszelkich istotnych danych.
- O kampaniach content marketingowych krok po kroku: schematy od budżetowania po wykonanie.
- Wykorzystanie reklamy natywnej: czym jest reklama natywna i jak ją dobrze wykorzystywać w celu jak najlepszego budowania wizerunku i wysokiej wiarygodności oraz zwiększania ruchu na stronach www.
- Czym jest język korzyści – konkretne zasady i ćwiczenia z języka korzyści.
- Techniki wykorzystania języka korzyści – skuteczne obrazowanie języka korzyści – przykłady i szybkie ćwiczenia.
- Ćwiczenia z języka korzyści – ćwiczenia z języka korzyści wraz z ich analizą.