Pozycjonowanie Warszawa – Pozycjonowanie stron Warszawa

Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie w Warszawie jest znakomitym sposobem na zwiększenie zysków Twojego przedsiębiorstwa. My przygotowaliśmy ten wpis na frazę Pozycjonowanie Warszawa. Obecnie optymalizacja pod kątem SEO (ang. Search Engine Optimization) okazuje się jednym z najlepszych rozwiązań promocyjnych – zdecydowanie bardziej opłacalnym niż reklama w radiu czy też telewizji. Dzięki pozycjonowaniu wykreujesz również zaufanie na linii firma → potencjalni kupujący i utrwalisz renomę swojego brandu wśród konsumentów.

Jeżeli interesuje Cię usługa lokalnego pozycjonowania w Warszawie, która ma na celu maksymalizację konwersji Twojego biznesu – koniecznie napisz do nas maila: info@seosem24.pl lub zadzwoń tel: 533543333. Od lat zwiększamy sprzedaż naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Zawodowo promujemy firmy w internecie. Stań się liderem w branży. Skontaktuj się ze specjalistami SEOSEM24. 

Pozycjonowanie stron Warszawa – zalety i wady

Głównym celem pozycjonowania stron w Warszawie jest zwiększenie widoczności Twojej witryny na poszczególne frazy kluczowe. Dzięki temu liczba konwersji ulegnie zwiększeniu, co przełoży się na maksymalizację zysków Twojego przedsiębiorstwa. Chodzi nie tylko o konwersje makro, ale również mikro, np.:

  • zakup produktu,
  • skorzystanie z usługi,
  • wypełnienie formularza kontaktowego,
  • wykonanie połączenia telefonicznego,
  • napisanie maila z propozycją współpracy,
  • odtworzenie wideo,
  • pobrania e-booka lub aplikacji,
  • dodanie referencji,
  • rejestracja użytkownika na stronie internetowej,
  • dodanie usługi do koszyka,
  • wyświetlenie strony usługowej,
  • pozostawienie komentarza do artykułu blogowego,
  • zapisanie się do newslettera.

Rezultaty pozycjonowania można bardzo łatwo zmierzyć – za pomocą platform do analityki internetowej (np. Google Analytics 4) umożliwiających zarejestrowanie tzw. konwersji jako zdarzenia lub cele.

Warto jednak pamiętać, że optymalizacja stron pod kątem SEO niesie za sobą szereg innych, wartościowych dla Twojego biznesu zalet. Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Pozycjonowanie stron Warszawa – zalety

Zalety pozycjonowania stron w Warszawie:

  • Większa liczba osób odwiedzających Twoją witrynę – wzrost widoczności w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania powoduje, że Twoja strona staje się bardziej popularna w branży. Dzięki temu osoby, które wpisują daną frazę branżową w przeglądarkę (np. fryzjer Warszawa), widzą w pierwszej dziesiątce (tzw. TOP 10) właśnie Twój serwis. W konsekwencji potencjalni klienci sprawdzają proponowaną przez Ciebie ofertę, co w przyszłości może przełożyć się na dodatkową liczbę konwersji (np. w postaci skorzystania z usługi lub odwiedzenia strony usługowej).
  • Możliwość zbudowania zaufania do brandu – przedsiębiorstwa, które znajdują się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania (tzw. SERP-ach – Search Engine Results Page) są postrzegane przez potencjalnych klientów jako partnerzy biznesowi godni zaufania. Wówczas chętniej zapoznają się z daną ofertą i polecają ją znajomym.
  • Większe zyski dla firmy – optymalizacja stron pod kątem SEO wiąże się również z zyskami. Pozycjonowanie w Warszawie pozwala zarabiać więcej. Pod warunkiem że współpracujemy z agencją marketingową minimum 6-12 miesięcy. W tym czasie odnotujemy realne korzyści w postaci dodatkowych połączeń i maili z zapytaniem o ofertę.
  • Niskie koszty długoterminowe – pozycjonowanie stron w Warszawie jest relatywnie tanim procesem. Na początku koszty są wysokie a efekty praktycznie niezauważalne (szczególnie w pierwszych 2-3 miesiącach). Wraz z upływem czasu można jednak spodziewać się zwrotu z inwestycji. Klienci SEOSEM24 po mniej więcej 8-12 miesiącach osiągają na tyle wysoką widoczność, że zyski przedsiębiorstwa niemal całkowicie minimalizują wydatki za pozycjonowanie w Warszawie.
  • Długofalowe efekty SEO – rezultaty związane z pozycjonowaniem są widoczne nawet po zakończeniu współpracy z agencją marketingową. O co dokładnie chodzi? Otóż po zaprzestaniu działań pozycjonerskich nic się nie dzieje – dalej będziesz odnotowywał efekty w postaci dodatkowych konwersji, a w tym połączeń czy też rezerwacji terminów. Dopiero po kilkunastu miesiącach możesz zauważyć niewielkie spadki w organicznych wynikach wyszukiwania spowodowane konsekwentnymi działaniami konkurencji.
  • Elastyczna oferta pozycjonowania – inwestycja w SEO jest możliwa w każdym budżecie. Jeżeli masz tylko 500 zł netto miesięcznie na działania marketingowe, możesz bezproblemowo rozpocząć z nami współpracę. Ten budżet jest w zupełności wystarczający w przypadku pozycjonowania lokalnego ukierunkowanego na Warszawę i okolice woj. mazowieckiego. Pamiętaj natomiast, że inwestycja na poziomie 1 500 zł netto miesięcznie (lub więcej) zdecydowanie przyspieszy rezultaty i ułatwi uzyskanie przewagi konkurencyjnej. 
  • Możliwość zrozumienia oczekiwań klientów – analizując wyszukiwania użytkowników często natrafiamy na nowe grupy docelowe, które proponujemy naszym partnerom biznesowym. Przekłada się to na dodatkowe zyski Twojego przedsiębiorstwa i możliwość samodzielnej optymalizacji kampanii Google Ads (dawniej AdWords).
  • Zwrot z inwestycji lepszy od innych reklam – pozycjonowanie, w porównaniu do reklamy telewizyjnej czy też radiowej pozwala uzyskać niemal kilkukrotnie większy zwrot z inwestycji. Co więcej – nawet Google Ads, czyli reklama w płatnych wynikach wyszukiwania nie daje aż tak satysfakcjonujących rezultatów, jak SEO.
  • Zbudowanie wizerunku eksperta – bycie na szczycie wyników wyszukiwania (minimum w TOP 10) stawia Twoją firmę w roli branżowego eksperta, któremu nie tylko można zaufać, ale także powierzyć najbardziej wymagające projekty.
  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej – po kilku lub kilkunastu miesiącach (w zależności od konkurencyjności pozycjonowanych fraz kluczowych) wdrażania skrupulatnych działań pozycjonerskich on-site (wewnątrz witryny) i off-site SEO (poza serwisem) Twoja firma stanie się tzw. branżowym liderem. Dzięki temu uzyskasz większą liczbę zapytań o usługi.

Pozycjonowanie stron w Warszawie wiąże się także z kilkoma wadami. W pierwszej kolejności należy wymienić koszty pozycjonowania w Warszawie, czas potrzebny na realizację strategii SEO oraz brak możliwości zagwarantowania efektów. Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Artykuły na bloga pod SEO

Pozycjonowanie stron Warszawa – wady

Wady pozycjonowania stron w Warszawie:

  • Koszty SEO – wypozycjonowanie firm ogólnopolskich lub międzynarodowych w wysoce konkurencyjnych branżach (np. meblarska, hazardowa, hostingowa, farmaceutyczna czy też e-commerce) wymaga sporej inwestycji. Bardzo często są to koszty rzędu minimum 5 000 – 6 000 zł netto miesięcznie. Pamiętajmy jednak, że zwrot z inwestycji po kilkunastu miesiącach zdecydowanie przewyższa konieczne nakłady finansowe. Z perspektywy ekspertów SEOSEM24 pragniemy również wspomnieć, iż koszty SEO lokalnego ukierunkowanego na Warszawę są znacznie niższe i zaczynają się już od 500 zł netto miesięcznie.
  • Czas potrzebny na realizację strategii SEO – pozycjonowanie wymaga minimum kilku miesięcy, żeby zrealizować wstępne założenia strategii SEO. Uzyskanie satysfakcjonujących rezultatów wymaga mniej więcej 6-12 miesięcy. Wówczas współczynnik konwersji w Twojej witrynie zdecydowanie wzrośnie, a wskaźnik odrzuceń (tzw. bounce rate) ulegnie obniżeniu.
  • Brak możliwości zagwarantowania efektów SEO – jeden z głównych minusów pozycjonowania. Efekty optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek można jak najbardziej przewidzieć, natomiast na nic nie ma gwarancji. Z naszej perspektywy uzyskanie TOP 10 w większości branż jest w 99% możliwe, jeżeli pod uwagę weźmiemy wyłącznie pierwszy rok współpracy. Istnieje natomiast wiele zmiennych (w tym aktualizacje algorytmu), które mogą nieco wydłużyć czas oczekiwania na efekty.

Jako doświadczona agencja SEOSEM24 przypominamy również naszym klientom oraz partnerom biznesowym, żeby nie praktykować Black Hat SEO.

Za działania niezgodne z zasadami Google Twoja strona może zostać ukarana filtrem utrudniającym pozycjonowanie lub całkowicie likwidującym (zazwyczaj bezpowrotnie) widoczność Twojej witryny w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.

Dlaczego uznajemy to za wadę? Ponieważ konieczność stosowania wyłącznie legalnych praktyk pozycjonowania WHS (ang. White Hat SEO) wymaga zaangażowania większego grona specjalistów, co nieco zwiększa cenę za SEO.

W SEOSEM24 stawiamy wyłącznie na legalne pozycjonowanie. Tak zwane White Hat SEO. Jeżeli chcesz dołączyć do przedsiębiorstw, które są wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania i bazują wyłącznie na legalnych technikach pozycjonowania White Hat SEO – napisz do nas maila info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Wypromujemy Twoją firmę w Internecie. Robimy to od wielu lat – zarówno lokalnie, ogólnopolsko, jak i międzynarodowo. Jesteśmy szybcy i skuteczni.

 

Pozycjonowanie stron WWW Warszawa – na czym to polega?

Pozycjonowanie stron WWW w Warszawie jest kompleksowym procesem, w skład którego wchodzą działania on-site (wewnątrz witryny) oraz off-site (poza Twoim serwisem). Wdrożenie odpowiednich elementów obejmujących optymalizację techniczną, optymalizację treści oraz link-building ma na celu poprawić wartość Twojej witryny z punktu widzenia robotów Google (inaczej crawlerów, spiderów lub robotów indeksujących).

Optymalizacja techniczna

Nad technicznym SEO pracują web developerzy. W jego skład wchodzą działania tj.:

  • poprawa wydajności Twojej strony (np. za pomocą optymalizacji kodu HTML i CSS);
  • dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (zarówno komputerów, laptopów, jak i smartfonów oraz tabletów);
  • wdrożenie szyfrowania HTTPS (czyli zielonej kłódki SSL widocznej w lewym górnym rogu paska wyszukiwań mającej na celu zabezpieczenie danych internautów);
  • utworzenie i poprawa meta tagów (meta title odpowiadającego za wartość SEO Twojej strony oraz meta description wpływającego na UX);
  • udoskonalenie struktury linków (w taki sposób, żeby były bardziej czytelne);
  • usprawnienie nawigacji w witrynie (żeby użytkownicy mogli łatwiej się po niej poruszać).

Warto również wspomnieć, iż pod kątem technicznego pozycjonowania specjaliści z SEOSEM24 optymalizują ścieżkę zakupową – w taki sposób, żeby każdy klient, który wejdzie na Twoją stronę internetową, był kierowany do podjęcia konwersji, czyli zakupu produktu lub skorzystania z usługi (bez zbędnego wędrowania po witrynie). Wykorzystujemy do tego m.in. elementy CTA (ang. Call to Action) wzywające do działania (np. Sprawdź tutaj, Kup teraz, Skontaktuj się z nami).

Optymalizacja treści

W SEOSEM24 treści optymalizują content marketerzy i copywriterzy. Pracują w głównej mierze nad aspektami tj.:

  • poprawa tekstów pod kątem wizualnym – specjaliści ds. contentu wdrażają do obecnych treści dodatkowe wypunktowania, wylistowania, wyboldowania, wyjustowania oraz tabelki;
  • nasycenie treści słowami kluczowymi – wybieramy wyłącznie takie frazy kluczowe, które są wartościowe pod kątem sprzedażowym (posługujemy się zarówno frazami generycznymi, czyli ogólnymi składającymi się z maksymalnie 2 słów, jak i wyrażeniami long tail SEO bazującymi na minimum 3-4 wyrazach);
  • wdrożenie poprawnej struktury nagłówków – w tym przypadku chodzi nie tylko o nagłówki kluczowe pod kątem SEO H1-H3, ale także headline’y urozmaicające tekst (np. Headline 4 pt.: Warto wiedzieć lub Zapamiętaj);
  • wzmocnienie linkowania wewnętrznego – linkowanie wewnętrzne, nazywane również internal linkingiem implementujemy w celu poprawy nawigacji Twojego serwisu oraz zwiększenia jego wartości pod kątem SEO;
  • stworzenie nowych opisów usług oraz produktów – aby wypozycjonować Twoją witrynę na sam szczyt organicznych wyników wyszukiwań opracowujemy również nowe, perswazyjne opisy usług oraz produktów, które są wartościowe pod kątem SEO, a także UX.

Treści w serwisach naszych klientów są optymalizowane zgodnie z wytycznymi nowoczesnych narzędzi pozycjonerskich (np. Senuto) oraz z pomocą sztucznej inteligencji (np. Surfer SEO czy też Contadu).

Link-building

Link-building zwiększa wartość Twojej strony pod kątem SEO. W jaki sposób? Pozyskując linki zewnętrzne z wartościowych serwisów, profil odnośników Twojej strony ulega poprawie. To z kolei przekłada się na wyższe pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page), czyli organicznych wynikach wyszukiwania. Warunek jest jeden – pozostałe czynności optymalizacyjne są również skrupulatnie wykonane.

Linki pozyskujemy z różnych źródeł, m.in.:

  • case study,
  • własne zaplecza SEO,
  • tematyczne serwisy branżowe.

W SEOSEM24 dywersyfikujemy również linki za pomocą metody relinkowania. Opiera się ona o weryfikację odnośników u konkurencji (np. wykorzystując narzędzie Majestic SEO). Następnie pozyskujemy podobne linki w celu uzyskania przewagi nad tzw. branżowymi rywalami.

Pozycjonowanie strony WWW Warszawa – jak wybrać dobrą agencję SEO?

Pozycjonowanie strony WWW w Warszawie jest procesem długofalowym, wymagającym skrupulatnych działań na wielu płaszczyznach. Jeżeli chcesz zainwestować w usługę SEO, powinieneś dowiedzieć się, jak wybrać dobrą agencję marketingową. Biorąc pod uwagę obecne trendy, należy zweryfikować dany podmiot pod kątem 3 elementów: referencji, kompleksowości oferty oraz cen.

Referencje

Pozycjonowanie stron w Warszawie to bardzo wymagające zadanie. Sprawdzenie referencji na temat danej agencji SEO w Google pozwoli zorientować się, czy konkretny podmiot będzie w stanie obsłużyć Cię wystarczająco dobrze. Warto, żeby wybrana agencja marketingowa miała przynajmniej kilkaset pozytywnych opinii i minimum 4 na 5 gwiazdek.

REFERENCJE SEOSEM24 REFERENCJE SEOSEM24 Referencje English Art

Referencje
Referencje
Referencje Silt
Referencje
Referencje Drewnohouse
Referencje

referencje WMH

Humanbe - opinia dla seosem24
Referencje
Humanbe - opinia dla seosem24
Referencje

Mirusie referencje dla seosem24.pl HumanBe referencje dla seosem24.pl HumanBe referencje dla seosem24.pl

Bitubi referencje dla seosem24.pl
    

Kompleksowość oferty

Oferta firm marketingowych powinna bazować przede wszystkim na pozycjonowaniu (SEO). Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że renomowane agencje działające na rynku minimum kilka lat oferują swoim klientom kompleksowe usługi. W SEOSEM24 proponujemy Państwu pozycjonowanie stron WWW, tworzenie stron WWW, szkolenia & consulting, kampanie reklamowe, content marketing, audyty oraz analitykę internetową.

Pozycjonowanie stron WWW – oferta SEOSEM24

Tworzenie stron WWW – oferta SEOSEM24

Szkolenia & consulting – oferta SEOSEM24

Kampanie reklamowe – oferta SEOSEM24

Content marketing – oferta SEOSEM24

Audyty – oferta SEOSEM24

Analityka internetowa – oferta SEOSEM24

Ceny

Ceny za pozycjonowanie w Warszawie są relatywnie niskie. Decydując się na współpracę z konkretną agencją SEO, powinieneś jednak wybrać podmiot, który gwarantuje najwyższą jakość spośród konkurencji. Warto spojrzeć przy tym na ilość ocen w Google Maps i średnią. 

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa – komu dedykujemy usługę SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie dedykujemy przedsiębiorcom działającym lokalnie na terenie woj. mazowieckiego i okolic. Skorzystają na tym m.in.:

  • dentyści,
  • mechanicy,
  • masażyści,
  • kosmetyczki,
  • wizażystki.

W zależności od preferencji, na pozycjonowanie w Warszawie mogą zdecydować się także właściciele lokali tj.:

  • kluby fitness,
  • restauracje i kawiarnie,
  • solaria,
  • biura księgowe,
  • zakłady tatuatorskie.

Jako doświadczona agencja SEOSEM24 proponujemy zainwestować w usługę SEO również właścicielom firm, którzy świadczą usługi u klientów, np.:

  • ekipy remontowe,
  • mobilni wulkanizatorzy,
  • trenerzy personalni EMS.

Mogą to być również mechanicy, lekarze oraz osoby działające zarówno u klienta, jak i w siedzibie stacjonarnej oraz wiele, wiele innych firm.

Pozycjonowanie WWW Warszawa – czy warto się na to zdecydować?

Pozycjonowanie WWW w Warszawie to absolutny strzał w dziesiątkę każdej osobie, której zależy na zwiększeniu zysków przedsiębiorstwa. Właściwie zoptymalizowany serwis internetowy pod kątem SEO będzie wyświetlał się w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania na wartościowe sprzedażowo frazy kluczowe (np. fryzjer Warszawa).

Jak możesz zobaczyć na powyższej grafice – Twój serwis wyświetli się nie tylko w tekstowych wynikach wyszukiwania, ale również w Mapach Google oraz ewentualnie katalogach, co zmaksymalizuje prawdopodobieństwo odnotowania konwersji.

Pozycjonowanie Warszawa – jak długo trzeba czekać na efekty?

Pozycjonowanie SEO w Warszawie przyniesie efekty mniej więcej po 2-3 miesiącach od wdrożenia właściwej strategii optymalizacyjnej. Wówczas odnotujesz prawdopodobnie zwiększoną widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania, co wraz z upływem czasu przełoży się na dodatkową liczbę konwersji.

Zapamiętaj!

Pozycjonowanie w Warszawie dla klientów SEOSEM24 zwraca się niemal całkowicie po upływie 8-12 miesięcy. Finalny czas oczekiwania na efekty zależy jednak od konkurencyjności Twojej branży, liczby pozycjonowanych podstron oraz zainwestowanego budżetu.

Pozycjonowanie Warszawa – ile to kosztuje?

Cena za pozycjonowanie lokalne w Warszawie oscyluje w granicach 500 – 1 500 zł netto miesięcznie. Są oczywiście pakiety droższe, jak i tańsze, natomiast jest to uśredniona cena za optymalizację SEO w średnio konkurencyjnych branżach w Warszawie i okolicach woj. mazowieckiego.

Tanie pozycjonowanie Warszawa – czy to w ogóle możliwe?

Tanie pozycjonowanie w Warszawie jest jak najbardziej możliwe. Biorąc pod uwagę niewielką konkurencyjność na większość wartościowych fraz kluczowych pod kątem sprzedażowym w obrębie woj. mazowieckiego, działania SEO mogą być tanie. W SEOSEM24 pozycjonujemy od 500 zł netto miesięcznie (budżet można w każdej chwili zwiększyć).

Pozycjonowanie Warszawa – skorzystaj z oferty SEOSEM24 już dziś!

Agencja marketingowa SEOSEM24 wypromuje Twoją firmę w Internecie. Nasze działania spowodują, że klienci zaczną interesować się ofertą, którą proponujesz. Twoja marka stanie się również bardziej rozpoznawalna, a wizerunek profesjonalny. Dzięki temu będziesz branżowym ekspertem i po kilku miesiącach liderem wzbudzającym zaufanie, co pozwoli zmaksymalizować zyski Twojego przedsiębiorstwa.

Skorzystaj z naszych usług już dziś. Nie czekaj – pozwól nam zwiększyć sprzedaż w kilka miesięcy. Jesteśmy profesjonalistami. Na pewno będziesz zadowolony. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Pozostajemy dyspozycyjni. Odwiedź nasz oddział po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.

 

SEOSEM24 – Pozycjonowanie stron www Warszawa, Tworzenie stron www Warszawa, Agencja reklamowa Warszawa

Świętokrzyska 18 / 505
00-002 Warszawa

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Niedziela
Czynne całą dobę
Tel:  533 543 333
Wymagane wcześniejsze umówienie spotkania.

FAQ – najczęstsze pytania i odpowiedzi [pozycjonowanie Warszawa]

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania stron w Warszawie?

#1 Czy pozycjonowanie stron w Warszawie na własną rękę się opłaca?

Pozycjonowanie stron w Warszawie na własną rękę jest możliwe, ale nie do końca opłacalne. Wynika to z prostego powodu – nad SEO powinni pracować specjaliści z wielu dziedzin (np. web developerzy, content marketerzy i specjaliści ds. pozycjonowania). Jeżeli podejmujesz się pracy nad optymalizacją samodzielnie, musisz liczyć się ze zdecydowanie wolniejszymi efektami (na wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania będziesz musiał poczekać nawet powyżej 12 miesięcy – pod warunkiem że masz doświadczenie w SEO i wdrażasz wszelkie zmiany poprawnie).

#2 Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie?

Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie kosztuje od 2000 zł netto miesięcznie.

#3 Kto powinien zainwestować w pozycjonowanie w Warszawie?

Pozycjonowanie w Warszawie jest dedykowane zarówno dla przedsiębiorców działających lokalnie w siedzibie stacjonarnej na terenie woj. mazowieckiego, jak i właścicielom firm, którzy świadczą usługi z dojazdem do klientów. Mogą to być m.in. fryzjerzy, masażyści, lekarze oraz ekipy remontowe. Pamiętaj że mogą się też pozycjonować osoby które działają na całą Polskę.

#4 Kiedy zobaczę efekty pozycjonowania stron WWW w Warszawie?

Współpracując z agencją SEOSEM24, zobaczysz efekty pozycjonowania stron WWW po mniej więcej 2-3 miesiącach w postaci dodatkowych wejść z organicznych wyników wyszukiwania. Około 6-12 miesięcy zajmuje nam zwiększenie zysków przedsiębiorstw naszych klientów.

#5 Pozycjonowanie w Warszawie czy Google Ads?

Pozycjonowanie w Warszawie powinno stanowić fundament skutecznych działań reklamowych. Jeżeli chodzi o Google Ads – to dobre urozmaicenie SEO pozwalające odnotować dodatkowe korzyści w postaci zwiększonej konwersji w witrynie (np. w postaci zakupu produktu, skorzystania z usługi lub pobrania pdf-a, ewentualnie zapisania się do newslettera). Jednak zachęcamy by rozpocząć od dobrago pozycjonowania stron.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
Would love your thoughts, please comment.x