Kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe to – mówiąc najogólniej – działania marketingowe, które mają na celu osiągnięcie wybranego celu marketingowego. Działania te wykorzystują jeden lub wiele różnych środków przekazu. A wykonuje się je w ściśle określonej kolejności.

Kampanie reklamowe kierowane są do wybranej grupy docelowej. Znajomość tej grupy jest jednym z najważniejszych elementów budowania strategii reklamowej dla wybranej kampanii. Kto zajmuje się ich realizacją?

Kampanie reklamowe najczęściej przygotowywane są przez agencje reklamowe. Eksperci opracowują plan kampanii, a następnie zajmują się jej wdrożeniem. W SEOSEM24 od lat wykonujemy profesjonalne kampanie reklamowe w Internecie, dostarczając naszym Klientom dokładnie to, czego potrzebują.

Kampanie reklamowe w internecie

Cele kampanii reklamowych mogą być różne – najczęściej jest to jednak wpłynięcie na decyzje i zachowania konsumenckie, zwiększenie sprzedaży i zwiększenie rozpoznawalności marki.

Kampanie reklamowe w SEOSEM24

W ramach kampanii reklamowych wykonujemy:

•  Google Ads – kampanie oparte o płatne wyniki wyszukiwania, skuteczne narzędzie do zintensyfikowania ruchu na stronie;
•  Remarketing – kampania reklamowa, która polega na ponownym prezentowaniu przekazu reklamowego tym użytkownikom, którzy odwiedzili już wcześniej stronę firmy/produktu;
•  Kampanie Google Grants – kampanie reklamowe w ramach programu Google Ad Grants, stworzonego w 2003 r. z myślą o Organizacjach Pożytku Publicznego;
•  Pozyskiwanie Google Grants – pozyskiwanie Google Grants i niezbędne formalności, dzięki którym organizacja uzyska 10 tys. USD na kampanie Google Ads;
•  Facebok Ads – reklama w serwisie Facebook, oparta na precyzyjnym targetowaniu;
•  Kampanie Video – pozwalają wyświetlać użytkownikom sieci reklamy video na różne sposoby i w różnych formach: niezależnie, w strumieniowej transmisji lub w sieci reklamowej Google, reklamy In-Stream, Out-Stream, Discovery i bumpery reklamowe;
•  Kampanie YouTube – reklamy video w serwisie Youtube wyświetlane obok materiałów niekomercyjnych; pozwalają markom docierać do szerokiej grupy potencjalnych klientów;
•  Kampanie Banerowe – to specjalne reklamy graficzne, które wyświetla się w serwisach, najczęściej odwiedzanych przez grupę docelową; reklamy kreują wizerunek marki, prezentują jej ofertę i nakłaniają do skorzystania z niej;
•  Kampanie w wyszukiwarkach – to reklamy tekstowe, pojawiające się powyżej wyników wyszukiwania.