Usługi naszej agencji interaktywnej

Znamy się na naszej pracy. Wiemy jak wykorzystać wiedzę, analitykę i doświadczenie żeby Twoja firma rosła i zarabiała jeszcze więcej.

usługi agencji interaktywnej

 

Analityka internetowa

Analityka internetowa: te dane to trzon wiedzy o Twoich klientach

Wiemy doskonale jak ważna jest analityka internetowa. Google Analytics, Google Search Console, Facebook, Hotjar – skutecznie wykorzystujemy informacje zbierane przez te narzędzia (i wiele innych), żeby osiągać i przekraczać cele: konwersji, ruchu czy zaangażowania.

Cyferki ani tabelki w Excelu nie są nam straszne – wiemy dokładnie jak wykorzystać zebraną w nich wiedzę, żeby tworzyć jeszcze skuteczniejsze kampanie. Niezależnie od tego, czy to działania SEO, czy CPC (czyli łącznie: SEM) – wiemy dokładnie czego szukać i co zrobić z tymi danymi.

Pamiętaj, że analityka internetowa to podstawa do prowadzenia skutecznych działań, ich weryfikacji oraz optymalizacji. Bez analityki działania marketingowe w internecie to po prostu kierowanie się przeczuciem. Chociaż intuicja jest ważna w biznesie, to nic nie zastąpi danych ani ich dokładnej analizy – o czym na pewno wiesz.

Audyt SEO

Audyt stron, działań SEO, konkurencji, linków, kampanii CPC…

Jeśli prowadzisz już jakieś działania i zależy Ci na tym, żeby były skuteczniejsze, to pierwszym krokiem jest zawsze audyt. Podobnie jest jeśli dopiero zaczynasz – audyt konkurencji czy konkretnej niszy da Ci wiedzę o konkurencji i rynku.

Pomyśl o audycie jako o dogłębnym sprawdzeniu efektów działań – od tego, co idzie dobrze, przez to, co można usprawnić, aż do tego, co trzeba przemyśleć na nowo. Audyt ułatwia optymalizację działań marketingowych – niezależnie od tego, czy to działania SEO, CPC czy… chcesz porównać się z tym, co robi konkurencja.

Audyt pozwala też znaleźć nowe obszary, w których może działać Twoja firma lub marka. Często – mało oczywiste, a widoczne w zebranych danych.

Dzięki audytowi możesz zweryfikować skuteczność prowadzonych działań, ocenić skuteczność działań agencji, z usług której korzystasz, lub – po prostu – wykorzystać audyt do zebrania najważniejszych informacji o nowych rynkach, na które chcesz wejść.

Sam audyt rzadko jest przeprowadzany w odosobnieniu. Jest ściśle powiązany z analityką internetową (dane wejściowe), danymi z kampanii CPC, SEO czy z marketingiem treści (Content Marketingiem).

Takie szerokie spojrzenie pozwala znaleźć obszary, w których można zrobić więcej, a na pewno: skuteczniej.

content marketing

Content marketing to nie tylko prowadzenie bloga

Wszyscy powtarzają jak mantrę, że content is King (treść jest królem), że rok 20XX to kolejny rok content marketingu.

To modne frazesy, za którymi często nie stoi nic innego niż tylko chęć do przekonania kolejnego klienta do zwiększenia nakładów na tworzenie nikomu niepotrzebnych treści.

Wiemy, jak ważna jest wysokiej jakości treść na stronie. Rozumiemy subtelne różnice w podejściu do użytkownika końcowego – to, że do niektórych klientów trafiają takie formy, a do innych – takie. Wykorzystujemy treść do budowania tożsamości marek i zaufania u klientów.

Pozycjonowanie, przyciągnie nowych potencjalnych klientów, budowanie tożsamości i pozycji marki czy wreszcie tworzenie relacji z klientami – to tylko kilka rzeczy, które może zapewnić wysokiej jakości content marketing.

Oczywiście – sama treść rzadko sprzedaje od razu. Jednak pozwala ona budować autorytet, pokazywać firmę z najlepszej strony, a przede wszystkim: ułatwia jej znalezienie w internecie. Do dobre treści pomagają w tworzeniu kampanii remarketingowych!

Rozumiemy, że wysokiej jakości treści są idealnym uzupełnieniem każdej strony internetowej. Dlatego mamy jeden cel związany z treściami tworzonymi na zlecenie naszych klientów: ich najwyższą skuteczność.

I wiemy, jak to osiągnąć.

Kampanie reklamowe i CPC – takie, które pomogą zdobyć nowych klientów

Klientów można pozyskiwać organicznie – przez działania SEO, polecenia czy przez stworzenie tak dobrego produktu, że każdy jego użytkownik natychmiast staje się ambasadorem.

Ale nawet tak doskonałe produkty czy usługi potrzebują wsparcia w postaci kampanii reklamowych. To właśnie kampanie przyciągają nowych potencjalnych klientów lub pozwalają przekuć użytkowników w wiernych klientów.

Szeroka gama narzędzi do prowadzenia kampanii reklamowych w internecie (zwanych kampaniami CPC – od angielskiego cost-per-click) pozwala dotrzeć do konkretnych grup odbiorców i optymalizować koszty każdej reklamy.

Wiemy jak wybrać odpowiednią platformę, żeby dotrzeć do Twoich nowych klientów i tworzyć kreacje, które przekonają ich do konwersji. Remarketing (docieranie do osób, które kiedyś były na stronie), kampanie Google Ads, Facebook, Video (na YouTube i nie tylko) – to tylko część narzędzi, które pomogą nam dotrzeć do Twoich nowych klientów.

I co najważniejsze – wiemy dokładnie co zrobić, żeby koszt pozyskania nowego klienta był idealny.

Szkolenia i konsultacje

Szkolenia i consulting: podniesiemy kompetencje Twojego zespołu

Wiedza o marketingu internetowym nie jest tajemna. Częściej problemem jest zrozumienie mechanizmów, które rządzą działaniami w sieci.

Czym SEO różni się od kampanii CPC? Dlaczego współczynnik odrzuceń w Google Analytics jest ważny? Jak połączyć dane z kilku źródeł, żeby lepiej zrozumieć, co się dzieje i jak skutecznie wydawane są pieniądze na marketing internetowy?

To tylko kilka pytań, które mogą zadawać sobie klienci agencji lub osoby niezbyt dobrze znające się na marketingu internetowym.

Właśnie dlatego prowadzimy szkolenia – zarówno dla naszych klientów, żeby mogli lepiej zrozumieć co robimy i weryfikować efekty naszej pracy (i przekonać się, jak dobrze ją robimy), jak i zespołów marketingowych w Twojej firmie, żeby mogły działać jeszcze skuteczniej.

tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron internetowych, landingów, sklepów internetowych

Potrzebujesz dobrej strony internetowej lub sklepu? Nasi programiści, specjaliści od UX (user experience) i contentu pomogą Ci stworzyć skuteczną stronę, która przyciągnie nowych użytkowników i pomoże zdobyć klientów.

Tworząc strony skupiamy się zarówno na tym, żeby strona była skuteczna, jak i na tym, żeby działała stabilnie przez wiele lat. Strony naszym klientom budujemy w oparciu o sprawdzone systemy zarządzania treścią i dedykowane platformy. Odpowiednie do ich potrzeb i planów dalszego rozwoju.

Przy tworzeniu stron unikamy dróg na skróty, które powodują tylko problemy w dalszej perspektywie. Skupiamy się na jakości, stabilności działania i łatwości pozycjonowania każdej strony, którą tworzymy.

Nasi klienci mogą liczyć na nasze pełne wsparcie jeszcze przez długi czas po

pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron, optymalizacja, SEO

Dla wielu specjalistów SEO to esencja marketingu internetowego. Sztuka tak trudna, że tylko wybrani wiedzą jak „dowozić doskonałej jakości ruch organiczny”.

Z naszych ust nie usłyszysz takich wyświechtanych frazesów. Nasi specjaliści zajmują się pozycjonowaniem z powodzeniem od lat.

Rozumiemy zależności między jakością kodu, szybkością strony, linkami, autorytetem domeny oraz wysokiej jakości treścią. Skupiamy się na osiągnięciu efektów, na których zależy każdemu z naszych klientów.

Każdy proces pozycjonowania zaczynamy od dogłębnego audytu strony, profilu linków, treści oraz konkurencji. Na tej podstawie możemy zaproponować działania, które sprawią, że Twoja strona znajdzie się w TOP3 na zapytania, które wpisują Twoi przyszli klienci.