Audyt SEO to działania analityczne, które mają na celu zbadanie danej strony internetowej pod kątem jej dopasowania do wymogów SEO. Co to oznacza? Że specjalnie przeszkoleni analitycy dokonują przeglądu strony internetowej, aby zidentyfikować te obszary, które wymagają natychmiastowej optymalizacji.
Na podstawie audytu SEO powstaje dokument, który zawiera zalecenia, dotyczące właściwej optymalizacji strony www. W dokumencie takim znajdują się konkretne wskazówki, dzięki którym można wyeliminować błędy i podnieść pozycję strony w wynikach wyszukiwania.
Audyt SEO – cele
Uwagi, zawarte w dokumencie, wykorzystują programiści, copywriterzy i inni członkowie zespołu, by w efekcie stworzyć stronę, która lepiej odpowiada na wymogi wyszukiwarek, a jednocześnie jest przyjazna użytkownikom.
Jakie są dokładne cele audytu SEO?
- ocena poszczególnych elementów strony pod kątem SEO
- zidentyfikowanie mocnych i słabych punktów strony
- opracowanie wskazówek i porad, dotyczących optymalizacji
Audyt SEO – co zawiera
Audyt SEO w SEOSEM24 zawiera:
- audyt prędkości strony
- audyt on–site
- identyfikację błędów RWD
- analizę profilu linków
- analizę konkurencji
- analizę widoczności domeny
Dlaczego audyt SEO jest tak ważny? Bo optymalizacja strony na podstawie wyników audytu oznacza dla użytkownika wygodniejsze poruszanie się po niej, a dla właściciela witryny – wyższą pozycję strony w wyszukiwarkach. Stosowanie się do wskazówek analityków skutkuje znacznie większym ruchem na stronie i wzrostem wskaźnika konwersji. A o to przecież chodzi w biznesie.
Cena za profesjonalny audyt SEO w SEOSEM24 wynosi 1500 zł netto.
Zobacz poszczególne audyty, które wchodzą w skład audytu SEO: