Portal internetowy
Jeśli chcesz posiadać własną stronę internetową, która będzie źródłem ciekawych informacji, a jednocześnie pozwoli Ci na czerpanie pokaźnych zysków we współpracy z reklamodawcami, chętnie stworzymy dla Ciebie portal internetowy na miarę najpopularniejszych gigantów internetowych.
Portal internetowy – co to jest?
Portal internetowy to pojęcie, które w dzisiejszych czasach bywa używane zamiennie z terminem „serwis internetowy”. Przykładowo, równie popularne jest określenie „serwis randkowy” co „portal randkowy”. W rzeczywistości jednak serwis a portal internetowy to dwa zupełnie odmienne kategorie dzieł, opracowywanych przez twórców witryn internetowych. O ile serwis charakteryzuje się bogatą funkcjonalnością i stanowi zespół stron tematycznie powiązanych, o tyle portal to zazwyczaj internetowy serwis informacyjny, czytany przy porannej kawie, którego funkcjonalność została ograniczona do ewentualnej możliwości utworzenia przez użytkownika bezpłatnego konta pocztowego. Przykłady popularnych portali internetowych to Interia.pl czy Onet.pl.
Cechy portali internetowych
Skoro wiemy już co to jest portal internetowy, warto poznać, czym się on cechuje:
- duże zróżnicowanie treści, najczęściej o charakterze informacyjnym lub rozrywkowym,
- zdarzają się także portale internetowe, poświęcone danej dziedzinie, np. medyczny portal internetowy,
- struktura treści portalu internetowego ma charakter absorbujący, np. niejednoznaczne tytuły, intrygujące nagłówki,
- nagromadzenie w treści podlinkowanych słów, które odsyłają nas do innych podstron,
- prosty interfejs, w którym odnajdzie się każdy użytkownik,
- duża ilość grafiki,
- duża przestrzeń reklamowa.
Czas skupić się na ostatniej z wymienionych cech, która niewątpliwie stanowi główny cel zakładania portali internetowych.
Portal internetowy – co możesz zyskać?
Portal internetowy budowany jest z nastawieniem na dużą liczbę odwiedzin, a tym samym – dużą liczbę wyświetleń reklam. Współpraca z reklamodawcami umożliwi Ci osiąganie dochodów, których wysokość w dużej mierze zależna jest od popularności portalu i jakości treści, które przekazuje. Rozliczenia najczęściej dokonywane są w oparciu o ilość wyświetleń reklamy lub współczynnik konwersji. Pod pojęciem współczynnika konwersji rozumie się podjęcie przez użytkownika działania, do którego reklama stanowiła zachętę, np. przejście na witrynę reklamodawcy poprzez skorzystanie z przycisku CTA (ang. Call To Action).
Nie tylko portal internetowy
SEOSEM24 to nie tylko oferta stworzenia portalu internetowego, który może stać się Twoim źródłem dochodu, ale także możliwość wyposażenia go przez naszych ekspertów w wysokojakościowy content, stworzenia kampanii reklamowych czy zadbania o korzystne pozycjonowanie witryny. Powierzenie nam całości prac nad prowadzeniem portalu internetowego to wygoda i gwarancja, że wszystkie działania zostaną przeprowadzone spójnie i rzetelnie.
Jeśli chcesz zaistnieć w sieci tworząc własny portal internetowy, u nas znajdziesz wszelkie wsparcie dla tej inicjatywy. Zapraszamy do kontaktu celem omówienia szczegółów projektu portalu internetowego.
Zobacz nasze pozostałe usługi tworzenia stron www: https://seosem24.pl/uslugi/tworzenie-stron-www