Żadna organizacja nie jest odporna na kryzys. Jeśli jego charakter i konsekwencje są trudne do przewidzenia, można ograniczyć jego negatywne skutki, stosując PR kryzysowy. To wszelkie działania komunikacyjne podejmowane w celu zwalczania skutków zdarzenia (zwolnienie, wypadek, zanieczyszczenie, wycofanie produktu), które może mieć szkodliwy wpływ na wizerunek danej organizacji lub jej produktów.
Dlaczego PR kryzysowy jest ważny?
Każda organizacja, czy to prywatna, publiczna czy stowarzyszeniowa, może pewnego dnia stanąć w obliczu kryzysu. Sytuacja, która z pewnością nie jest zbyt przyjemna, ale należy ją potraktować bardzo poważnie. Źle zarządzany kryzys może mieć poważne, a nawet dramatyczne konsekwencje dla Twojej firmy.
Powierz PR kryzysowy SEOSEM24
Aby uniknąć katastrofalnego scenariusza, stworzymy szybką i skuteczną obronę i wprowadzimy PR kryzysowy. Jednak to przewidywanie jest najważniejsze. Jeśli natura kryzysu jest niemożliwa do przewidzenia, możliwe jest ustalenie strategii, która pozwoli organizacji lepiej zarządzać komunikacją w przypadku zakłóceń.
Zaplanujemy dla Ciebie strategię PR kryzysowego i będziemy dostępni dla Ciebie w każdej chwili, gdy nadejdzie taka potrzeba.
Celem PR kryzysowego jest zminimalizowanie ryzyka związanego z tym „złym scenariuszem” i zapobieganie jego powtórzeniu się w przyszłości.
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli opracować dla Ciebie plan PR kryzysowego i wdrożyć go w Twojej firmie.
Nasze cele PR kryzysowego:
- rozwiązanie kryzysu lub przynajmniej złagodzenie go,
- zmniejszenie ryzyka finansowego,
- szybkie wyjście z kryzysu firmy,
- przewidywanie kryzysów w ogóle,
- wykrywanie słabych stron i zapobieganie kryzysowi,
- informacje dla opinii publicznej,
- utrzymanie dobrej reputacji,
- przywrócenie zaufania i wizerunku marki.
W dobie nowych technologii informacje krążą bardzo szybko i ważna jest szybka reakcja w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej. Jesteśmy dla Ciebie 24 godziny 7 dni w tygodniu!
Z góry ustalony plan PR kryzysowego służy do przewidywania sytuacji kryzysowych, umożliwiając wykrywanie sytuacji, które mogą zaalarmować o początku kryzysu. Określa również różne możliwe scenariusze radzenia sobie z kryzysem oraz sposób przetwarzania i rozpowszechniania informacji.
Plan zarządzania kryzysowego – PR kryzysowy – radzenie sobie z nieoczekiwanym
Plan zarządzania kryzysowego to ustalony proces, który firma stosuje w obliczu destrukcyjnej lub nieoczekiwanej sytuacji awaryjnej. Plan zarządzania kryzysowego musi być opracowany jeszcze przed wystąpieniem kryzysu, ponieważ firma musi móc z niego skorzystać, gdy tylko zostanie ogłoszony kryzys.
Nasze usługi pomogą Ci w prowadzeniu biznesu!
Jeśli Twoja firma boryka się z jakimkolwiek kryzysem i nie ma planu zarządzania kryzysowego szczegółowo opisującego sposób radzenia sobie z sytuacją, prawdopodobnie poniesiesz konsekwencje, mniej lub bardziej poważne i długotrwałe, w zależności od skali zdarzenia.
Wszystkie firmy powinny zatem posiadać plan zarządzania kryzysowego, aby przygotować się na wszelkie nieprzewidziane zdarzenia.
Znaczenie PR kryzysowego w biznesie
Istnieją cztery główne powody, dla których Twoja firma powinna mieć PR kryzysowy i plan zarządzania kryzysem:
- Aby utrzymać doskonałą reputację wśród klientów, konkurentów i liderów branży w trakcie i po kryzysie.
- Poprawa bezpieczeństwa, zdrowia i dobrostanu wszystkich, którzy pracują dla firmy i prowadzą z nią interesy.
- Aby zapewnić spokój jako pracodawca i firma.
- Aby zwiększyć produktywność w trakcie i po kryzysie. Plan zarządzania kryzysowego określa role i funkcje każdego z nich, co skutkuje krótszymi przestojami, większą liczbą działań i szybszym rozwiązywaniem problemów.
W SEOSEM24 opracujemy plany rozwiązania dla każdego rodzaju kryzysu
Jesteśmy w stanie opracować odpowiednie plany rozwiązania dla każdego rodzaju kryzysu. Każdy plan restrukturyzacji i likwidacji kryzysu będzie się różnił w zależności od sytuacji i jest indywidualnie dostosowany do firmy.
Regularne przeglądy i analiza PR kryzysowego dla firmy
Wraz z rozwojem Twojej firmy, może zdecydujesz się zatrudnić nowych pracowników, otworzyć biura w nowych miastach (lub nowych krajach) lub zmienić strukturę swojej działalności?
Te przykłady pokazują, jak ważne jest przeglądanie i aktualizowanie planów zarządzania kryzysowego, aby upewnić się, że są one nadal aktualne i optymalne dla Ciebie.
Jeśli przechodzisz kryzys, koniecznie przeanalizujemy skuteczność Twoich planów zarządzania, aby ustalić, czy odniosły one sukces. W zależności od wyniku możesz zdecydować się, byśmy je zaktualizowali lub całkowicie zmienili.
Zarządzanie kryzysowe w biznesie – PR kryzysowy – jak uniknąć paniki z SEOSEM24
Z SEOSEM24 Twoja firma jest przygotowana na szereg potencjalnych kryzysów, dzięki czemu możesz utrzymać pozytywną i profesjonalną reputację wśród swoich klientów, konkurentów i pracowników.
Dlatego poświęć trochę czasu razem z nami na opracowanie własnego planu PR kryzysowego, aby zapewnić dobrą kondycję i pomyślność swojej firmie. W biznesie przygotowanie jest na różne scenariusze jest najważniejsze.
Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy do kontaktu.