Lokalne pozycjonowanie we Wrocławiu umożliwia przyciągnięcie rentownych klientów dla Twojego biznesu, którzy będą regularnie korzystali z proponowanych usług i polecali je swoim znajomym. Pozycjonowanie Wrocław wpływa również pozytywnie na wizerunek firm w Internecie oraz zaufanie wśród nowych odbiorców. Klienci, którzy zobaczą dany serwis w TOP 10 organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania Google, potraktują Twoje przedsiębiorstwo jako godne współpracy, co przełoży się na wzrost współczynnika konwersji.
Jeżeli zależy Ci na skutecznej promocji firmy w Internecie - zainwestuj w pozycjonowanie lokalne ukierunkowane na Wrocław. Eksperci z SEOSEM24 skutecznie wypromują Twój biznes online. Skontaktuj się z nami już dziś tel: 533 543 333 lub mailowo info@seosem24.pl. Postaw na najwyższą jakość świadczonych usług.
Pozycjonowanie stron we Wrocławiu to inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. Proces ten ma na celu zwiększenie widoczności Twojej strony w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania nazywanych inaczej SERP-ami (ang. Search Engine Results Page).
Pozycjonowanie strony we Wrocławiu polega na skrupulatnym i regularnym wdrażaniu właściwych działań pozycjonerskich on-site (wewnątrz Twojej witryny) oraz off-site (poza serwisem). Składają się na nie m.in.:
Zanim jednak przejdziemy do kompleksowego procesu pozycjonowania Twojej strony we Wrocławiu, przeprowadzamy audyt SEO mający na celu wskazanie wad i zalet danego serwisu, a następnie opracowujemy strategię pozycjonerską.
Nad on-site (on-page) SEO pracują nasi specjaliści ds. SEO, content marketerzy, copywriterzy oraz web developerzy. Jest to relatywnie wymagający proces - wdrożenie właściwych działań on-page zajmuje nam od 40 do 60 roboczogodzin tuż po rozpoczęciu współpracy.
Optymalizacja treści bazuje na kilku istotnych elementach. Najważniejsze z nich to m.in.:
Warto również wspomnieć, iż optymalizując treści, nasi specjaliści poprawiają je pod względem merytorycznym. Jeżeli widzimy, że dany temat nie został wyczerpany w 100% lub niepoprawnie opisany - wdrażamy niezbędne poprawki.
Poprawa technicznego SEO na Twojej stronie internetowej ma na celu usprawnić witrynę pod względem pozycjonowania stron www, ale również pod kątem UX (ang. User Experience) - w taki sposób, żeby użytkownicy widzieli wartość w danym serwisie. Kluczowe aspekty związane z optymalizacją techniczną:
Specjaliści SEOSEM24 wdrażający techniczne działania optymalizacyjne mają na celu sprawić stronę kompletną - od „A” do „Z”, będącą responsywną, wydajną, interaktywną i nie posiadającą błędów (np. związanych z nieprawidłowymi przekierowaniami do nieistniejących podstron).
Off-site wymaga zatrudnienia specjalistów ds. link-buildingu oraz liderów z dziedziny content marketingu, którzy będą dbali o renomę Twojej firmy poprzez tworzenie wysokiej jakości treści docierających do potencjalnych konsumentów.
Link-building, czyli zaawansowane działania pozycjonerskie, bez których optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania w Wrocławiu nie ma żadnego sensu. Dopiero po rozpoczęciu regularnego pozyskiwania linków zewnętrznych, inaczej wychodzących (ang. external links) możemy rzeczywiście zwiększyć wartość Twojej witryny z punktu widzenia robotów Google (inaczej crawlerów, spiderów lub pająków indeksujących).
Biorąc pod uwagę obecne standardy, linki najlepiej pozyskiwać na 3 sposoby:
Co ciekawe - linki można pozyskać również na wiele innych sposobów (np. z case study, komentarzy na branżowych forach czy też tematycznych serwisów ogłoszeniowych). Uważamy jednak, że nie mają one aż takiej wartości pod kątem pozycjonowania w Wrocławiu, dlatego traktujemy je wyłącznie jako dodatkowe rozwiązania ułatwiające dywersyfikację URL-i.
Pozycjonowanie Wrocła to proces na ogół bardzo zaawansowany. Żeby uzyskać satysfakcjonujące rezultaty związane z pozycjonowaniem stron internetowych we Wrocławiu, należy wspomagać właściwymi narzędziami. Osobiście proponujemy Surfer SEO, Senuto oraz Google Analytics.
Surfer SEO to znakomite narzędzie wspierające copywriterów oraz content marketerów z naszej agencji. Za jego pomocą można m.in.:
Surfer SEO jest intuicyjny, a podczas generowania wskazówek sugeruje się ponad kilkuset czynnikami rankingowymi. Co ciekawe - od niedawna można także korzystać ze sztucznej inteligencji podczas pisania tekstów. W j. polskim okazuje się to jednak mało praktyczne rozwiązanie, ponieważ treści na inne języki są tłumaczone z angielskiego w formie Google Translate.
Senuto jest bardzo popularnym narzędziem na całym świecie. To absolutny „strzał w dziesiątkę” ze względu na przystępne ceny (podstawowy pakiet można kupić za mniej niż 100 zł) oraz wiele funkcji analitycznych.
W SEOSEM24 Senuto wykorzystujemy do analizy pozycji naszych klientów i doboru słów kluczowych - zarówno long tail SEO, jak i wyrażeń ogólnych. Alternatywnymi rozwiązaniami do Senuto są także Ahrefs, Majestic SEO oraz SEMSTORM. Okazują się one jednak zdecydowanie droższe.
Chcesz otrzymać pomoc w pozycjonowaniu? Zależy Ci na uzyskaniu wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania niskim kosztem? Napisz do nas maila lub zadzwoń mail: info@seosem24.pl lub tel: 533 543 333. Wypromujemy Twoją firmę w sieci. Udzielimy Ci również niezbędnych wskazówek odnośnie pozycjonowania w Wrocławiu.
Google Analytics to wielofunkcyjne narzędzie. Dzięki zaawansowaniu tego instrumentu weryfikujemy współczynnik konwersji na Twojej stronie internetowej oraz dowiadujemy się wielu istotnych informacji o potencjalnych klientach. Google Analytics jest w 100% darmowym narzędziem, dlatego każdy może z niego skorzystać - wystarczy do tego odpowiednia konfiguracja.
Istnieje wiele zalet związanych z pozycjonowaniem lokalnym we Wrocławiu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich.
Pierwszą zaletą związaną z pozycjonowaniem lokalnym we Wrocławiu jest oczywiście większa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Co ciekawe - dotyczy to nie tylko Google, czyli wyszukiwarki mającej największy udział na rynku wyszukiwarek, bo aż 98% (źródło: Statcounter GlobalStats), ale także Bing (3,57%), Yahoo! (1,31%), YANDEX (0,82%), DuckDuckGo (0,61%) oraz Baidu (0,58%).
Dzięki skrupulatnym działaniom optymalizacyjnym staniesz się z czasem widoczny na wartościowe pod kątem sprzedażowym frazy kluczowe (np. mechanik Wrocław). Będziesz widoczny nie tylko w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania w formie tekstowej, ale także w Mapach Google (chodzi o wizytówkę Google Moja Firma lub inaczej Google My Business) i ewentualnie w katalogach (np. na Olx lub na Bookingu, jeżeli prowadzisz hotel).
Pozycjonowanie, inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization) umożliwia dotarcie do zdecydowanych i stałych klientów. W jaki sposób? Poprzez wykorzystanie fraz kluczowych z długiego ogona, które kierują na Twoją stronę wyłącznie wartościowy ruch (np. fryzjer damski koloryzacja Wrocław). Pomimo tego, że wyrażenia long tail SEO mają zdecydowanie mniej wyszukiwań od ogólnych, są bardziej wartościowe sprzedażowo.
Niezbędne jest stosowanie zarówno fraz ogólnych, jak i long tail SEO. Biorąc pod uwagę obecne standardy, należy zdecydować się na większe zróżnicowanie słów kluczowych. Do tej pory wyrażenia generyczne (ogólne) stanowiły tzw. główne ogniwo pozycjonowania.
Obecnie warto skupić się na równoczesnym pozycjonowaniu fraz long tail SEO oraz generycznych (w proporcjach 40% long tail SEO keywords i 60% wyrażenia ogólne).
Wysoka pozycja w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania (minimum TOP 10) buduje zaufanie. Wówczas klienci traktują Twoją firmę jako tzw. branżowego lidera, co przekłada się na dodatkowe konwersje.
Po kilku lub kilkunastu miesiącach od wdrożenia właściwej strategii optymalizacyjnej staniesz się liderem w swojej branży. Najbardziej prawdopodobne jest to w przypadku biznesów lokalnych obarczonych niewielką konkurencyjnością. Jeżeli natomiast rywalizujesz z ogólnoświatowymi gigantami w e-commerce, na najwyższe pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page) będziesz musiał poczekać nieco dłużej.
Pozycjonowanie to forma reklamy dla każdego. Bez znaczenia na budżet możesz rozpocząć optymalizację SEO już dziś. Współpraca z agencją SEOSEM24 kosztuje minimum 500 zł netto miesięcznie. Od tej kwoty wdrożymy właściwe działania optymalizacyjne, które poskutkują zwiększeniem zysków Twojego biznesu.
Jeżeli chcesz otrzymać bezpłatną i niezobowiązującą wycenę od naszych ekspertów - napisz maila info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Pozycjonowanie skutkuje również zwiększeniem zysków Twojego przedsiębiorstwa. Zazwyczaj po kilku lub kilkunastu miesiącach od wdrożenia odnotujesz dodatkową liczbę makro- oraz mikro konwersji w witrynie, np. w postaci:
Mikro- oraz makro konwersje, o których wspomnieliśmy powyżej, można bezproblemowo weryfikować w Google Analytics 4. Wystarczy wejść w zakładkę „Zdarzenia” lub „Cele”. W SEOSEM24 zajmują się tym oczywiście nasi specjaliści.
Pozycjonowanie stron WWW we Wrocławiu dedykujemy przede wszystkim właścicielom lokalnych firm działających na terenie województwa dolnośląskiego. Skorzystają na tym placówki tj.:
W zależności od indywidualnych preferencji i założeń projektowych SEO jest dedykowane również przedsiębiorstwom i osobom świadczącym usługi u klientów, m.in.:
Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie to dobre rozwiązanie także dla masażystów i fizjoterapeutów oraz wielu innych nie wymienionych tutaj miejsc jak np. lawety.
Pozycjonowanie we Wrocławiu jest jak najbardziej możliwe na własną rękę. W tym przypadku powinniśmy jednak zadać sobie pytanie pt.: „Czy to będzie na pewno skuteczne?”.
Uważamy, że samodzielne wdrażanie poszczególnych zmian optymalizacyjnych oraz budowanie rzetelnego profilu linków wychodzących może być bardzo problematyczne, czasochłonne i kosztowne.
Pozycjonowanie stron na własną rękę jest w większości przypadków problematyczne, ponieważ trzeba się na tym znać. Jeżeli nie posiadasz komplementarnej wiedzy z zakresu tworzenia stron WWW (a w szczególności zmian w kodzie HTML i CSS), copywritingu, content marketingu oraz branży SXO (ang. Search Experience Optimization) prawdopodobnie nie dasz sobie rady.
Specjaliści w firmie SEOSEM24 na wypozycjonowanie jednej firmy poświęcają od 40 do 85 godzin miesięcznie. Jednak weź pod uwagę fakt, że oni się na tym znają i dokonują większości zmian w sposób zautomatyzowany. Tobie zajmie to zdecydowanie dłużej, a pamiętaj, że masz również inne obowiązki związane z prowadzeniem własnej firmy. Raczej tego nie pogodzisz. To np. pisanie kilku tekstów miesięcznie na bloga. Wyszukiwanie linków.
Nie chodzi tu wyłącznie o czas poświęcony na pozycjonowanie, który mógłbyś wykorzystać w celu „spieniężenia” swojego biznesu. To również koszt narzędzi SEO - a te wcale nie są tanie, ponieważ podstawowa wersja Surfera SEO, Senuto oraz Ahrefs czy też Majestic SEO wiąże się z kosztem rzędu ok. 400-500 zł. Dokładnie tyle wynosi najtańszy abonament pozycjonowania w SEOSEM24. Dodatkowo jako, że prawdopodobnie nie posiadasz swojego zaplecza to koszty linków będą dla Ciebie bardzo duże. Zwłaszcza z wysokimi atrybutami.
Tanie pozycjonowanie we Wrocławiu jest jak najbardziej możliwe. Współpraca w zakresie lokalnym w SEOSEM24 kosztuje od 2000 zł netto miesięcznie. To niewiele, szczególnie jeżeli pod uwagę weźmiemy fakt zadowalających rezultatów SEO po kilku miesiącach.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Czas oczekiwania na efekty SEO różni się w zależności od branży, w której działasz, wieku Twojej domeny oraz poziomu optymalizacji Twojego serwisu. Istotny jest również fakt, czy zostałeś w przeszłości ukarany filtrami od Google obniżającymi pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Zazwyczaj dodatkowych ruch na stronie WWW jest zauważalny po 2-3 miesiącach.
Ile kosztuje pozycjonowanie we Wrocławiu w agencji SEOSEM24? Koszty za skuteczne pozycjonowanie stron zaczynają się już od 2000 zł netto miesięcznie. Finalna kwota jest oczywiście ustalana indywidualnie na podstawie aspektów tj.:
W ofercie SEOSEM24 na pozycjonowanie stron otrzymujesz oczywiście regularne raporty dokumentujące wszelkie wdrożenia oraz rezultaty prac naszych specjalistów.
Widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania zwiększamy od wielu lat. Stawiamy na najwyższą jakość usług i konkurencyjne ceny. Dzięki naszym działaniom Twoja marka zyska popularność wśród potencjalnych klientów i stanie się bardziej rozpoznawalna, co poskutkuje dodatkowymi konwersjami w witrynie, a w konsekwencji zwiększeniem budżetu Twojego przedsiębiorstwa.
Skorzystaj z usług SEOSEM24 już dziś. Wykorzystaj nasz potencjał i stań się liderem w branży. Napisz do nas maila info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Poniedziałek – Niedziela
Czynne całą dobę
Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat pozycjonowania we Wrocławiu?
Za pozycjonowanie we Wrocławiu należy zapłacić od 2000 netto miesięcznie. Finalna kwota zależy od konkurencyjności pozycjonowanych fraz kluczowych, branży, w której działasz oraz historii Twojej domeny.
Efekty pozycjonowania będą widoczne po ok. 3-5 miesiącach w postaci dodatkowego ruchu w witrynie. Niecałe 6-12 miesięcy potrzebujemy, żeby dochody przedsiębiorstw naszych klientów.
Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu to przede wszystkim większa widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania, co przekłada się na maksymalizację zysków Twojej firmy i poprawę jej wizerunku w sieci.
Nie ma alternatywy dla pozycjonowania stron. Dobrym dodatkiem do usługi pozycjonowania stron we Wrocławiu jest Google Ads (dawniej AdWords). Dzięki temu rozwiązaniu uzyskasz natychmiastowe efekty związane z większą sprzedażą, ponieważ staniesz się widoczny w płatnych wynikach wyszukiwania Google od razu po włączeniu kampanii.
Specjaliści SEOSEM24 posługują się narzędziami tj. Surfer SEO - do optymalizacji treści, Senuto - do analizy widoczności oraz weryfikacji słów kluczowych, a także Google Analytics 4 - do sprawdzenia preferencji konsumentów i analizy konwersji.
Bigos ładny stack słów kluczowych:
Pozycjonowanie Wrocław,
Pozycjonowanie stron Wrocław,
Pozyycjonowanie stron www Wrocław,
Pozycjonowanie w Wrocławiu,
Pozycjonowanie stron w Wrocławiu,
Pozycjonowanie stron www w Wrocławiu.
Według mnie zależy się bardzo mocno skupić na konkretnej frazie w tekście ale co ciekawe to też dobre rozwiązanie. I potem mocno linkować 🙂 Ciekawe jak to podbije naszą wizytówkę w Wrocławiu.
"Pozycjonowanie Wrocław - czy można to zrobić na własną rękę" - dobre, ale jak w artykule, czy będzie skuteczne? Ja wolałbym wziąć jakąś agencję i żeby to zrobili dobrze, potem się zwróci w nowych klientach.
a którą agencję pan poleca ?
Myślę, że SEOSEM24 ma dobre portfolio, tak po lekturze artykułu.
dobry artykuł można się sporo nauczyć o pozycjonowaniu stron www. pozdrawiam
O jeny, dobry art o pozycjonowaniu stron www we Wrocławiu, dużo info, merytoryki, ale nie widzę referencji. A ponoć SEOSEM24 to najlepsza agencja SEO w Polsce.