Pozycjonowanie Wrocław – Pozycjonowanie stron www Wrocław

Pozycjonowanie Wrocław

Pozycjonowanie Wrocław

Lokalne pozycjonowanie we Wrocławiu umożliwia przyciągnięcie rentownych klientów dla Twojego biznesu, którzy będą regularnie korzystali z proponowanych usług i polecali je swoim znajomym. SEO wpływa również pozytywnie na wizerunek firm w Internecie oraz zaufanie wśród nowych odbiorców. Klienci, którzy zobaczą dany serwis w TOP 10 organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania Google, potraktują Twoje przedsiębiorstwo jako godne współpracy, co przełoży się na wzrost współczynnika konwersji.

Jeżeli zależy Ci na skutecznej promocji firmy w Internecie – zainwestuj w pozycjonowanie lokalne ukierunkowane na Wrocław. Eksperci z SEOSEM24 skutecznie wypromują Twój biznes online. Skontaktuj się z nami już dziś tel: 533 543 333 lub mailowo info@seosem24.pl. Postaw na najwyższą jakość świadczonych usług.

Pozycjonowanie stron Wrocław – co to jest?

Pozycjonowanie stron we Wrocławiu to inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. Proces ten ma na celu zwiększenie widoczności Twojej strony w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania nazywanych inaczej SERP-ami (ang. Search Engine Results Page).

Pozycjonowanie strony Wrocław – na czym polega?

Pozycjonowanie strony we Wrocławiu polega na skrupulatnym i regularnym wdrażaniu właściwych działań pozycjonerskich on-site (wewnątrz Twojej witryny) oraz off-site (poza serwisem). Składają się na nie m.in.:

  • optymalizacja treści (on-site/on-page);
  • techniczne SEO (on-site/on-page);
  • link-building (off-site/off-page).

Zanim jednak przejdziemy do kompleksowego procesu pozycjonowania Twojej strony we Wrocławiu, przeprowadzamy audyt SEO mający na celu wskazanie wad i zalet danego serwisu, a następnie opracowujemy strategię pozycjonerską.

On-site (on-page) SEO – optymalizacja treści + techniczne SEO

Nad on-site (on-page) SEO pracują nasi specjaliści ds. SEO, content marketerzy, copywriterzy oraz web developerzy. Jest to relatywnie wymagający proces – wdrożenie właściwych działań on-page zajmuje nam od 40 do 60 roboczogodzin tuż po rozpoczęciu współpracy.

Optymalizacja treści

Optymalizacja treści bazuje na kilku istotnych elementach. Najważniejsze z nich to m.in.:

  • nasycenie contentu odpowiednimi słowami kluczowymi – long tail SEO (składającymi się z minimum 3-4 fraz) oraz ogólnymi wyrażeniami (bazującymi maksymalnie na 2 frazach).
  • poprawa wizualna tekstów – specjaliści SEOSEM24 wdrażają do treści wypunktowania, wylistowania, wyboldowania, wyjustowania oraz tabelki obrazujące daną tematykę;
  • dodanie do contentu grafik, infografik oraz screenshotów – żeby czytelnik mógł w łatwy sposób zapoznać się z wybraną tematyką, a całość była przejrzysta i przede wszystkim użyteczna;
  • sprawdzenie treści pod kątem zduplikowanego contentu – jeżeli treści na danej stronie zawierają duplicate content, natychmiastowo go usuwamy (dzięki temu roboty Google przychylniej patrzą na Twój serwis internetowy);
  • wdrożenie odpowiedniej struktury nagłówków – dbamy o to, żeby nagłówek H1 występował w treści wyłącznie raz, a pozostałe headline’y, czyli H2, H3, H4, H5 i ewentualnie H6 następowały w odpowiedniej kolejności po sobie (ułatwiając zapoznanie się z tekstem dla czytelników).

Warto również wspomnieć, iż optymalizując treści, nasi specjaliści poprawiają je pod względem merytorycznym. Jeżeli widzimy, że dany temat nie został wyczerpany w 100% lub niepoprawnie opisany – wdrażamy niezbędne poprawki.

POZYCJONOWANIE STRON Wrocław

Techniczne SEO

Poprawa technicznego SEO na Twojej stronie internetowej ma na celu usprawnić witrynę pod względem SEO, ale również pod kątem UX (ang. User Experience) – w taki sposób, żeby użytkownicy widzieli wartość w danym serwisie. Kluczowe aspekty związane z optymalizacją techniczną:

  • dodanie i edycja tagów meta – chodzi o tag tytułowy (meta title odpowiadający za SEO) oraz tag opisowy (meta description wstępnie opisujący daną witrynę oddziałujący wyłącznie na UX, bez wartości SEO);
  • sprawienie strony responsywnej – w tym przypadku dostosowujemy witryny naszych klientów nie tylko do komputerów stacjonarnych i laptopów, ale także do urządzeń tj. smartfony, tablety czy też smartwatche;
  • wzmocnienie internal linkingu – czyli linkowania wewnętrznego, które wpływa na nawigację Twojej strony WWW (dzięki prawidłowo zastosowanym odnośnikom wewnątrz serwisu roboty Google szybciej indeksują dane podstrony, a użytkownicy mogą poruszać się po nich bardziej intuicyjnie);
  • poprawa struktury adresów URL – w taki sposób, żeby były jak najbardziej przyjazne użytkownikom (zgodnie z zasadami mobile-friendly);
  • odpowiednie dostosowanie strony pod względem wydajności – aby sprawić witrynę wydajną, należy m.in. zoptymalizować kod HTML i CSS, skonsolidować skrypty Java, a także zmniejszyć rozmiary obrazków;
  • zoptymalizowanie wskaźników Core Web Vitals – czyli LCP (ang. Largest Contentful Paint), FID (ang. First Input Delay) oraz CLS (ang. Cumulative Layout Shift) w celu stworzenia kompleksowej witryny (która będzie nie tylko responsywna, ale także interaktywna i w 100% wydajna);
  • dodanie tagów alternatywnych do grafik – ma to istotne znaczenie pod kątem SEO, ale także UX (szczególnie w przypadku osób niedowidzących lub całkowicie niewidzących, które w celu odczytania treści obrazka wspomagają się konkretnymi narzędziami.

Specjaliści SEOSEM24 wdrażający techniczne działania optymalizacyjne mają na celu sprawić stronę kompletną – od A do Z, będącą responsywną, wydajną, interaktywną i nie posiadającą błędów (np. związanych z nieprawidłowymi przekierowaniami do nieistniejących podstron).

Off-site (off-page) SEO – link-building

Off-site wymaga zatrudnienia specjalistów ds. link-buildingu oraz liderów z dziedziny content marketingu, którzy będą dbali o renomę Twojej firmy poprzez tworzenie wysokiej jakości treści docierających do potencjalnych konsumentów.

Link-building

Link-building, czyli zaawansowane działania pozycjonerskie, bez których optymalizacja strony pod kątem SEO nie ma żadnego sensu. Dopiero po rozpoczęciu regularnego pozyskiwania linków zewnętrznych, inaczej wychodzących (ang. external links) możemy rzeczywiście zwiększyć wartość Twojej witryny z punktu widzenia robotów Google (inaczej crawlerów, spiderów lub pająków indeksujących).

Biorąc pod uwagę obecne standardy, linki najlepiej pozyskiwać na 3 sposoby:

  • własne zaplecza SEO – czyli wartościowe portale tworzone przez lata, w obrębie których umieszcza się wartościowe odnośniki z linkiem dofollow (ang. dofollow link);
  • relinkowanie – chodzi o sprawdzenie profilu linków konkurencji (np. za pomocą narzędzia Majestic SEO), a następnie pozyskanie podobnych odnośników w celu ich dywersyfikacji (czyli zróżnicowania);
  • tworzenie viralowych treści – eksperci SEOSEM24 tworząc viralowe treści dla klientów, zwracają uwagę, aby były one interesujące i angażujące (w niektórych przypadkach mogą okazać się nieco kontrowersyjne – wszystko w celu wzbudzenia zainteresowania przekładającego się na dodatkowe linki wychodzące).

Co ciekawe – linki można pozyskać również na wiele innych sposobów (np. z case study, komentarzy na branżowych forach czy też tematycznych serwisów ogłoszeniowych). Uważamy jednak, że nie mają one aż takiej wartości pod kątem SEO, dlatego traktujemy je wyłącznie jako dodatkowe rozwiązania ułatwiające dywersyfikację URL-i.

Pozycjonowanie stron internetowych Wrocław – jakie narzędzia wykorzystujemy do wdrażania procesu SEO?

Proces SEO jest na ogół bardzo zaawansowany. Żeby uzyskać satysfakcjonujące rezultaty związane z pozycjonowaniem stron internetowych we Wrocławiu, należy wspomagać właściwymi narzędziami. Osobiście proponujemy Surfer SEO, Senuto oraz Google Analytics.

Surfer SEO – narzędzie do optymalizacji treści 

Surfer SEO to znakomite narzędzie wspierające copywriterów oraz content marketerów z naszej agencji. Za jego pomocą można m.in.:

  • tworzyć angażujące briefy,
  • zwiększyć efektywność tekstów,
  • zaoszczędzić czas na research słów kluczowych,
  • analizować odnośniki on-page oraz backlinki,
  • opracowywać teksty rankujące wysoko w SERP-ach.

Surfer SEO jest intuicyjny, a podczas generowania wskazówek sugeruje się ponad kilkuset czynnikami rankingowymi. Co ciekawe – od niedawna można także korzystać ze sztucznej inteligencji podczas pisania tekstów. W j. polskim okazuje się to jednak mało praktyczne rozwiązanie, ponieważ treści na inne języki są tłumaczone z angielskiego w formie Google Translate.

Senuto – narzędzie umożliwiające dobór słów kluczowych i analizę pozycji

Senuto jest bardzo popularnym narzędziem na całym świecie. To absolutny strzał w dziesiątkę” ze względu na przystępne ceny (podstawowy pakiet można kupić za mniej niż 100 zł) oraz wiele funkcji analitycznych.

W SEOSEM24 Senuto wykorzystujemy do analizy pozycji naszych klientów i doboru słów kluczowych – zarówno long tail SEO, jak i wyrażeń ogólnych. Alternatywnymi rozwiązaniami do Senuto są także Ahrefs, Majestic SEO oraz SEMSTORM. Okazują się one jednak zdecydowanie droższe.

Chcesz otrzymać pomoc w pozycjonowaniu? Zależy Ci na uzyskaniu wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania niskim kosztem? Napisz do nas maila lub zadzwoń mail: info@seosem24.pl lub tel: 533 543 333. Wypromujemy Twoją firmę w sieci. Udzielimy Ci również niezbędnych wskazówek odnośnie lokalnego SEO.

Google Analytics – narzędzie do weryfikacji konwersji oraz preferencji internautów

Google Analytics to wielofunkcyjne narzędzie. Dzięki zaawansowaniu tego instrumentu weryfikujemy współczynnik konwersji na Twojej stronie internetowej oraz dowiadujemy się wielu istotnych informacji o potencjalnych klientach. Google Analytics jest w 100% darmowym narzędziem, dlatego każdy może z niego skorzystać – wystarczy do tego odpowiednia konfiguracja.

Pozycjonowanie lokalne Wrocław – jakie przynosi korzyści?

Istnieje wiele zalet związanych z pozycjonowaniem lokalnym we Wrocławiu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich.

Większa widoczność Twojej firmy w organicznych wynikach wyszukiwania

Pierwszą zaletą związaną z pozycjonowaniem lokalnym we Wrocławiu jest oczywiście większa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Co ciekawe – dotyczy to nie tylko Google, czyli wyszukiwarki mającej największy udział na rynku wyszukiwarek, bo aż 98% (źródło: Statcounter GlobalStats), ale także Bing (3,57%), Yahoo! (1,31%), YANDEX (0,82%), DuckDuckGo (0,61%) oraz Baidu (0,58%).

Dzięki skrupulatnym działaniom optymalizacyjnym staniesz się z czasem widoczny na wartościowe pod kątem sprzedażowym frazy kluczowe (np. mechanik Wrocław). Będziesz widoczny nie tylko w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania w formie tekstowej, ale także w Mapach Google (chodzi o wizytówkę Google Moja Firma lub inaczej Google My Business) i ewentualnie w katalogach (np. na Olx lub na Bookingu, jeżeli prowadzisz hotel).

Możliwość dotarcia do zdecydowanych i stałych klientów

Pozycjonowanie, inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization) umożliwia dotarcie do zdecydowanych i stałych klientów. W jaki sposób? Poprzez wykorzystanie fraz kluczowych z długiego ogona, które kierują na Twoją stronę wyłącznie wartościowy ruch (np. fryzjer damski koloryzacja Wrocław). Pomimo tego, że wyrażenia long tail SEO mają zdecydowanie mniej wyszukiwań od ogólnych, są bardziej wartościowe sprzedażowo.

Zapamiętaj!

Niezbędne jest stosowanie zarówno fraz ogólnych, jak i long tail SEO. Biorąc pod uwagę obecne standardy, należy zdecydować się na większe zróżnicowanie słów kluczowych. Do tej pory wyrażenia generyczne (ogólne) stanowiły tzw. główne ogniwo pozycjonowania. 

Obecnie warto skupić się na równoczesnym pozycjonowaniu fraz long tail SEO oraz generycznych (w proporcjach 40% long tail SEO keywords i 60% wyrażenia ogólne).

Wykreowanie zaufania na linii firma → potencjalni klienci

Wysoka pozycja w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania (minimum TOP 10) buduje zaufanie. Wówczas klienci traktują Twoją firmę jako tzw. branżowego lidera, co przekłada się na dodatkowe konwersje.

Zdobycie przewagi konkurencyjnej

Po kilku lub kilkunastu miesiącach od wdrożenia właściwej strategii optymalizacyjnej staniesz się liderem w swojej branży. Najbardziej prawdopodobne jest to w przypadku biznesów lokalnych obarczonych niewielką konkurencyjnością. Jeżeli natomiast rywalizujesz z ogólnoświatowymi gigantami w e-commerce, na najwyższe pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page) będziesz musiał poczekać nieco dłużej. 

Elastyczne koszty pozycjonowania

Pozycjonowanie to forma reklamy dla każdego. Bez znaczenia na budżet możesz rozpocząć optymalizację SEO już dziś. Współpraca z agencją SEOSEM24 kosztuje minimum 500 zł netto miesięcznie. Od tej kwoty wdrożymy właściwe działania optymalizacyjne, które poskutkują zwiększeniem zysków Twojego biznesu.

Jeżeli chcesz otrzymać bezpłatną i niezobowiązującą wycenę od naszych ekspertów – napisz maila info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. 

Zwiększenie zysków przedsiębiorstwa

Pozycjonowanie skutkuje również zwiększeniem zysków Twojego przedsiębiorstwa. Zazwyczaj po kilku lub kilkunastu miesiącach od wdrożenia odnotujesz dodatkową liczbę makro- oraz mikro konwersji w witrynie, np. w postaci:

  • skorzystania z wybranej usługi,
  • zapisania się do newslettera,
  • pobrania pdf-a lub aplikacji,
  • wypełnienia formularza kontaktowego,
  • odtworzenia wideo,
  • wykonania połączenia telefonicznego,
  • napisania maila ofertowego,
  • udostępnienia wybranych treści w mediach społecznościowych,
  • dodania referencji na temat Twoich usług,
  • rejestracji na stronie internetowej.

Mierzalne rezultaty

Mikro- oraz makro konwersje, o których wspomnieliśmy powyżej, można bezproblemowo weryfikować w Google Analytics 4. Wystarczy wejść w zakładkę Zdarzenia lub Cele. W SEOSEM24 zajmują się tym oczywiście nasi specjaliści.

Pozycjonowanie stron WWW Wrocław – komu dedykujemy usługę SEO?

Pozycjonowanie stron WWW we Wrocławiu dedykujemy przede wszystkim właścicielom lokalnych firm działających na terenie województwa dolnośląskiego. Skorzystają na tym placówki tj.:

  • zakłady fryzjerskie i kosmetyczne,
  • salony SPA & Wellness,
  • kluby fitness,
  • solaria,
  • kancelarie prawne,
  • biura księgowe,
  • zakłady stomatologiczne.

W zależności od indywidualnych preferencji i założeń projektowych SEO jest dedykowane również przedsiębiorstwom i osobom świadczącym usługi u klientów, m.in.:

  • ekipy remontowe,
  • mobilne zakłady wulkanizatorskie,
  • trenerzy personalni ze sprzętem EMS.

Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie to dobre rozwiązanie także dla masażystów i fizjoterapeutów oraz wielu innych nie wymienionych tutaj miejsc jak np. lawety.

Pozycjonowanie Wrocław – czy można pozycjonować na własną rękę?

Pozycjonowanie we Wrocławiu jest jak najbardziej możliwe na własną rękę. W tym przypadku powinniśmy jednak zadać sobie pytanie pt.: „Czy to będzie na pewno skuteczne?”. 

Uważamy, że samodzielne wdrażanie poszczególnych zmian optymalizacyjnych oraz budowanie rzetelnego profilu linków wychodzących może być bardzo problematyczne, czasochłonne i kosztowne.

Problematyczne pozycjonowanie stron w Wrocławiu

Pozycjonowanie stron na własną rękę jest w większości przypadków problematyczne, ponieważ trzeba się na tym znać. Jeżeli nie posiadasz komplementarnej wiedzy z zakresu tworzenia stron WWW (a w szczególności zmian w kodzie HTML i CSS), copywritingu, content marketingu oraz branży SXO (ang. Search Experience Optimization) prawdopodobnie nie dasz sobie rady.

Czasochłonne linkowanie stron www

Specjaliści w firmie SEOSEM24 na wypozycjonowanie jednej firmy poświęcają od 40 do 85 godzin miesięcznie. Jednak weź pod uwagę fakt, że oni się na tym znają i dokonują większości zmian w sposób zautomatyzowany. Tobie zajmie to zdecydowanie dłużej, a pamiętaj, że masz również inne obowiązki związane z prowadzeniem własnej firmy. Raczej tego nie pogodzisz. To np. pisanie kilku tekstów miesięcznie na bloga. Wyszukiwanie linków.

Kosztowny link building

Nie chodzi tu wyłącznie o czas poświęcony na pozycjonowanie, który mógłbyś wykorzystać w celu spieniężenia swojego biznesu. To również koszt narzędzi SEO – a te wcale nie są tanie, ponieważ podstawowa wersja Surfera SEO, Senuto oraz Ahrefs czy też Majestic SEO wiąże się z kosztem rzędu ok. 400-500 zł. Dokładnie tyle wynosi najtańszy abonament pozycjonowania w SEOSEM24. Dodatkowo jako, że prawdopodobnie nie posiadasz swojego zaplecza to koszty linków będą dla Ciebie bardzo duże. Zwłaszcza z wysokimi atrybutami.

Tanie pozycjonowanie Wrocław – czy to w ogóle możliwe?

Tanie pozycjonowanie we Wrocławiu jest jak najbardziej możliwe. Współpraca w zakresie lokalnym w SEOSEM24 kosztuje od 2000 zł netto miesięcznie. To niewiele, szczególnie jeżeli pod uwagę weźmiemy fakt zadowalających rezultatów SEO po kilku miesiącach.

Skuteczne pozycjonowanie Wrocław – jak długo trzeba czekać na efekty?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Czas oczekiwania na efekty SEO różni się w zależności od branży, w której działasz, wieku Twojej domeny oraz poziomu optymalizacji Twojego serwisu. Istotny jest również fakt, czy zostałeś w przeszłości ukarany filtrami od Google obniżającymi pozycje w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Zazwyczaj dodatkowych ruch na stronie WWW jest zauważalny po 2-3 miesiącach.

Pozycjonowanie Wrocław – cennik SEOSEM24

Ile kosztuje pozycjonowanie we Wrocławiu w agencji SEOSEM24? Koszty za skuteczne pozycjonowanie stron zaczynają się już od 2000 zł netto miesięcznie. Finalna kwota jest oczywiście ustalana indywidualnie na podstawie aspektów tj.:

  • konkurencyjność fraz kluczowych;
  • historia Twojej domeny;
  • pozycje w rankingu Google, które aktualnie zajmujesz;
  • długość trwania umowy 100% na rok, 075% na dwa lata i 0,60% na 3 lata;
  • branża Twojej działalności.

W ofercie SEOSEM24 na pozycjonowanie stron otrzymujesz oczywiście regularne raporty dokumentujące wszelkie wdrożenia oraz rezultaty prac naszych specjalistów.

Pozycjonowanie strony WWW Wrocław – skorzystaj z oferty SEOSEM24 już dziś!

Widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania zwiększamy od wielu lat. Stawiamy na najwyższą jakość usług i konkurencyjne ceny. Dzięki naszym działaniom Twoja marka zyska popularność wśród potencjalnych klientów i stanie się bardziej rozpoznawalna, co poskutkuje dodatkowymi konwersjami w witrynie, a w konsekwencji zwiększeniem budżetu Twojego przedsiębiorstwa.

Skorzystaj z usług SEOSEM24 już dziś. Wykorzystaj nasz potencjał i stań się liderem w branży. Napisz do nas maila info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Pozostajemy do Twojej dyspozycji.

SEOSEM24 Wrocław – Pozycjonowanie stron www Wrocław, Tworzenie stron www Wrocław, Agencja reklamowa Wrocław

Pasterska 2 / 45
50-226 Wrocław

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Niedziela
Czynne całą dobę

Tel:  533 543 333
Wymagane wcześniejsze umówienie spotkania.

FAQ – najczęstsze pytania i odpowiedzi [pozycjonowanie Wrocław]

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat pozycjonowania we Wrocławiu?

#1 Ile trzeba zapłacić za pozycjonowanie we Wrocławiu?

Za pozycjonowanie we Wrocławiu należy zapłacić od 2000 netto miesięcznie. Finalna kwota zależy od konkurencyjności pozycjonowanych fraz kluczowych, branży, w której działasz oraz historii Twojej domeny.

#2 Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania stron we Wrocławiu?

Efekty pozycjonowania będą widoczne po ok. 3-5 miesiącach w postaci dodatkowego ruchu w witrynie. Niecałe 6-12 miesięcy potrzebujemy, żeby dochody przedsiębiorstw naszych klientów. 

#3 Dlaczego warto zdecydować się na lokalne pozycjonowanie we Wrocławiu?

Pozycjonowanie lokalne we Wrocławiu to przede wszystkim większa widoczność w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania, co przekłada się na maksymalizację zysków Twojej firmy i poprawę jej wizerunku w sieci.

#4 Co zamiast pozycjonowania stron we Wrocławiu?

Nie ma alternatywy dla pozycjonowania stron. Dobrym dodatkiem do usługi pozycjonowania stron we Wrocławiu jest Google Ads (dawniej AdWords). Dzięki temu rozwiązaniu uzyskasz natychmiastowe efekty związane z większą sprzedażą, ponieważ staniesz się widoczny w płatnych wynikach wyszukiwania Google od razu po włączeniu kampanii.

#5 Jakie narzędzia do pozycjonowania we Wrocławiu wykorzystujemy?

Specjaliści SEOSEM24 posługują się narzędziami tj. Surfer SEO – do optymalizacji treści, Senuto – do analizy widoczności oraz weryfikacji słów kluczowych, a także Google Analytics 4 – do sprawdzenia preferencji konsumentów i analizy konwersji.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
Would love your thoughts, please comment.x