Pozycjonowanie Gdańsk – Pozycjonowanie stron www Gdańsk

Pozycjonowanie Gdańsk

Pozycjonowanie stron Gdańsk

Pozycjonowanie stron Gdańsk to bardzo zaawansowany proces optymalizacyjny, który umożliwia zbudowanie wizerunku marki, uzyskanie przewagi nad konkurencją oraz  pozwala dotrzeć do nowych użytkowników, którzy po zapoznaniu się z Twoją ofertą staną się wartościowymi klientami wyróżniającymi się wysokim współczynnikiem dokonywanych konwersji. Jako specjaliści SEO (ang. Search Engine Optimization) ulepszymy również UX (ang. User Experience) Twojej strony, a dodatkowo wykreujemy świadomość marki.

Jeżeli chcesz zainwestować w jeden z najbardziej dochodowych sposobów reklamy w Internecie – napisz do nas wiadomość info@seosem24.pl lub zadzwoń: +48 533 543 333. Pozostajemy do Twojej dyspozycji mailowo lub telefonicznie. Pragniemy Ci pomóc. Zawodowo maksymalizujemy sprzedaż od wielu lat. Pomagamy przedsiębiorcom lokalnym, ale także firmom ogólnopolskim. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług już dziś. W razie pytań pozostajemy dyspozycyjni mailowo: info@seosem24.pl lub telefonicznie: 533 543 333. 

Pozycjonowanie Gdańsk – na czym polega pozycjonowanie?

Na czym polega pozycjonowanie? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo skomplikowana, ponieważ pozycjonowanie to zbiór kompleksowych działań on-site (on-page) oraz off-site (off-page). W skład procesu on-page (działania wewnątrz witryny) wchodzi m.in. optymalizacja techniczna oraz optymalizacja treści, natomiast w skład off-page (działania poza serwisem) wchodzi głównie link-building.

Optymalizacja techniczna (działania wewnątrz witryny)

Optymalizacja techniczna jest wdrażana przede wszystkim przez web developerów. Pomagają w tym również oczywiście specjaliści ds. SEO, jednak w przypadku technicznego SEO są to głównie ludzie odpowiadający za strony internetowe. Kwestia technicznego SEO jest bardzo zróżnicowana. Wdrażamy różnorodne działania, m.in.:

  • dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (według badań ponad 50% ruchu w Internecie pochodzi właśnie z tabletów, smartfonów oraz smartwatchy);
  • maksymalizacja wydajności witryny (np. za sprawą rekonstrukcji kodu źródłowego oraz innych elementów wpływających na szybkość, np. optymalizacji rozmiarów obrazków);
  • wdrożenie szyfrowania HTTPS (przymus stosowania certyfikatu SSL pojawił się na stałe w Google w 2019 roku i od pory stanowi ogromne zabezpieczenie przed wyciekiem danych – według statystyk SSL to pierwszy element, który weryfikują internauci przed zrobieniem zakupów);
  • poprawa meta tagów (w tym przypadku dokładnie tworzymy i optymalizujemy tag meta description i meta tile);
  • poprawa struktury linków – bardzo ważna kwestia umożliwiająca polepszenie nawigacji w serwisie odpowiadająca także za polepszenie wrażeń użytkowników;
  • wdrożenie przekierowań – przekierowania to bardzo ważna kwestia odpowiadająca za łatwość poruszania się po stronie np. robotów Google, ale również użytkowników.

Istotna jest także interaktywność strony oraz stopień przesunięć poszczególnych elementów. Za sprawą wdrożenia właściwych działań optymalizacyjnych jesteśmy w stanie poprawić najważniejsze współczynniki Core Web Vitals. Dzięki temu Twoja strona okaże się nie tylko wydajna, ale również interaktywna, funkcjonalna i po prostu przyjazna internautom.

Optymalizacja treści (działania wewnątrz witryny)

Optymalizacja treści obejmuje m.in.:

  • poprawę struktury nagłówków,
  • rozbudowanie treści pod względem merytorycznym,
  • weryfikację i wyeliminowanie duplicate content,
  • wzmocnienie linkowania wewnętrznego,
  • nasycenie contentu właściwymi frazami kluczowymi.

To nie wszystko, ponieważ w skład tzw. content marketingu strony wchodzi także poprawa struktury nagłówków, urozmaicenie strony wizualnej tekstów (np. poprzez wypunktowania, wylistowania i tabelki) oraz wzmocnienie linkowania wewnętrzego – o czym wspomnieliśmy wcześniej, natomiast jest to bardzo ważne, szczególnie do poprzednich wpisów blogowych, głównych kategorii i podkategorii. A już nie wspomnimy o stosowaniu schema.

Link building (działania poza serwisem)

Link building to jeden z najważniejszych elementów wpływających na pozycjonowanie w Gdańsku zresztą i całej Polsce. Dzięki właściwie wdrożonym działaniom off-site autorytet Twojej strony z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów, spiderów lub pająków indeksujących) zdecydowanie się zwiększy. Decydując się na wysokiej jakości agencję marketingową, możesz liczyć na pozyskiwanie dobrych linków, które pozwolą uzyskać Ci wysoką pozycję w Google. Zazwyczaj jest to najdroższa część pozycjonowania stron. 

Zapamiętaj!

Liczą się nie tylko linki. SEO to tzw. całokształt optymalizacji, dlatego sam link-building nie wystarczy. Musisz dodatkowo skupić się na optymalizacji technicznej oraz optymalizacji treści. Pamiętaj o tym lub po prostu skorzystaj z usług specjalistów.

Pozycjonowanie Gdańsk – dlaczego warto zdecydować się na usługi profesjonalistów?

Dlaczego pozycjonowanie jest wartościowe? Przede wszystkim ze względu na to, że pozwala odnotować wiele istotnych korzyści związanych z konwersją. Dzięki pozycjonowaniu zwiększysz m.in.:

  • sprzedaż bezpośrednią,
  • częstotliwość korzystania z Twoich usług,
  • liczbę zapisów do newslettera,
  • liczbę wypełnień formularzy kontaktowych,
  • liczbę udostępnień treści w sieci,
  • i wiele innych.

Jeżeli chcesz wykreować dodatkowo świadomość marki i dotrzeć do zupełnie nowych kontrahentów – pozycjonowanie w Gdańsku lub całej Polsce ( w zależności od rodzaju prowadzonego biznesu) powinno być głównym kanałem marketingowych, na którym Ci zależy. Każda osoba pragnąca poprawić UX strony i zyskać wysoki zwrot z inwestycji powinna już dzisiaj skorzystać z usług SEOSEM24.

Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie:

  • jest mierzalne – dzięki zaawansowanym narzędziom do pozycjonowania stron www możemy w łatwy sposób zmierzyć wiele aspektów związanych z konwersją oraz liczbą klientów odwiedzających nasze przedsiębiorstwo. (np. Google Analytics) 
  • jest tanie – jeżeli porównamy efekty pozycjonowania do stopy zwrotu z inwestycji;
  • pozwala uzyskać długofalowe wyniki – widoczne nawet po zakończeniu współpracy z agencją pozycjonerską;
  • doskonale wspiera inne kanały makretingowe – pozycjonowanie w połączeniu z Google Ads potrafi niemal kilkukrotnie zmaksymalizować sprzedaż (to doskonałe rozwiązanie także w połączeniu z social media marketingiem).

Warto również wspomnieć, iż dzięki pozycjonowaniu uzyskasz przewagę nad konkurencją, która przełoży się w perspektywie długofalowej na ogromne zyski. Ze statystyk wynika, że każda złotówka zainwestowana w pozycjonowanie zwraca się ponad 20-krotnie. Finalny efekt zależy oczywiście od branży, w której działasz i specyfiki Twojej działalności, ale tak wyglądają średnie wyniki.

Pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk – zalety

Istnieje wiele zalet pozycjonowania stron w Gdańsku jak i całej Polsce o których napisaliśmy w poprzednim punkcie. Warto jednak podkreślić, że SEO (ang. Search Engine Optimization) to przede wszystkim trzy aspekty:

  • maksymalizacja sprzedaży i konwersji (np. w postaci zakupu produktu, skorzystania z usługi lub wypełnienia formularza kontaktowego);
  • możliwość wykreowania świadomości marki (dzięki temu klienci wiedzieli o Twojej firmie, a w konsekwencji kupią wybrane produkty);
  • długookresowe wyniki (SEO gwarantuje rezultaty nawet po zakończeniu współpracy z agencją marketingową).

Istotny jest również fakt, iż dzięki pozycjonowaniu dotrzesz nie tylko do zdecydowanych klientów, ale także do osób, które chcą korzystać z Twoich usług przez cały czas. W razie pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Pozostajemy dyspozycyjni również w social mediach.

Pozycjonowanie Gdańsk – wady

Pozycjonowanie stron:

  • wymaga czasu,
  • w tym przypadku nie można zagwarantować efektów,
  • kosztuje dosyć sporo.

Wszelkie wady jednak są przyćmione zaletami, ponieważ brak możliwości zagwarantowania efektów “naprawiamy” wysokim zwrotem z inwestycji w ciągu ok. 6-12 miesięcy. To przewidywany okres, w którym prawdopodobnie uzyskasz satysfakcjonujące rezultaty w postaci dodatkowych konwersji zakupowych.

Pozycjonowanie w Gdańsku – czy można robić SEO na własną rękę?

Czy można robić SEO na własną rękę? To bardzo proste, ponieważ pozycjonowanie w Google wyróżnia się ogromnym potencjałem, natomiast te działania raczej warto zlecić specjalistom. Czy zawsze? W większości przypadków tak. Wynika to z banalnego powodu – samodzielne pozycjonowanie nie przyniesie tak dobrych efektów, jak SEO wykonywane przez agencję. Oczywiście nie stanowi to reguły, ponieważ zdarzają się wyjątki, natomiast w większości przypadków należy zdecydować się na usługi profesjonalne.

Pozycjonowanie Gdańsk – jak długo trzeba czekać na efekty?

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania? Zazwyczaj od 3 do 12 miesięcy. W pierwszych kilku miesiącach odnotujesz rzeczywisty współczynnik wejść na stronę, a do 12 miesięcy konwersja zdecydowanie się zwiększy. Czy zawsze? Nie, ponieważ w niektórych branżach (np. wysoce konkurencyjnych, czyli meblarskiej, farmaceutycznej i odzieżowej) trwa to zdecydowanie dłużej. Z doświadczenia wiemy, że w kredytach może to być no limit wydatków dla agencji na 36 miesięcy by się udało. Ale gdy już się uda. To pieniądze i zwrot jest ogromny.

Pozycjonowanie stron Gdańsk – cennik

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Gdańsku? To zależy, ponieważ na cenę składa się m.in. specyfika Twojej działalności, konkurencyjność branży, w której działasz oraz czas, w jakim chcesz uzyskać efekty. Jeżeli zależy Ci na jak najszybszym wypozycjonowaniu swojej witryny, powinieneś zainwestować więcej (zawsze staramy się wykonać wyceny indywidualne).

Dzięki prawidłowemu pozycjonowaniu stron www, możesz liczyć na takie aspekty, jak: budowa wiarygodności marki, mierzalność rezultatów, długookresowe wyniki oraz możliwość lepszego poznania konkurencji. 

Pozycjonowanie stron Gdańsk czy Google Ads?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. W pierwszej kolejności powinniśmy zdecydować się na pozycjonowanie i zainwestować w nie ok. 70% budżetu marketingowego. Każda osoba, której zależy na dodatkowej dywersyfikacji powinna wybrać Google Ads (jako dodatek stanowiący ok. 30% budżetu marketingowego. Lub ewentualnie marketing PR. 

Jeżeli interesuje Cię optymalizacja kampanii Google Ads lub zaawansowany proces pozycjonowania stron interentowych – koniecznie napisz do nas maila: info@seosem24.pl lub zadzwoń 533 543 333. Z chęcią wypozycjonujemy Twój serwis w taki sposób, żebyś osiągnął satysfakcjonujące rezultaty. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług.

Pozycjonowanie stron Gdańsk – jak wybrać dobrą agencję SEO?

Pozycjonowanie w Gdańsku jest relatywnie trudnym zadaniem. Warto natomiast pamiętać, że cały proces można sobie zdecydowanie ułatwić poprzez inwestycję w rzetelną agencję pozycjonerską. Jak to wygląda w praktyce? Otóż specjaliści, którzy znają się “na rzeczy” dołożą wszelkich starań, żebyś uzyskał efekty nie w 12-18 miesięcy, a w 6-8 miesięcy. To kluczowa różnica szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach, gdzie firmy działają od wielu lat.

Z naszej perspektywy wynika, że przy wyborze agencji pozycjonerskiej nie należy kierować się ceną. Istotne są przede wszystkim aspekty tj.:

  • typ rozliczeń,
  • okres wypowiedzenia,
  • doświadczenie w obsłudze podobnych klientów.

Poniżej przedstawiamy szczegóły.

Pozycjonowanie Gdańsk – typ rozliczeń

W zależności od własnych preferencji, możesz zdecydować się na 3 główne typy rozliczeń:

  • pozycjonowanie abonamentowe w Gdańsku,
  • pozycjonowanie za pozycję w Gdańsku,
  • pozycjonowanie hybrydowe.

Co będzie najlepszym wyborem? Zanim odpowiemy na to pytanie, dokładniej przedstawimy proponowane opcje.

Pozycjonowanie abonamentowe w Gdańsku

Pozycjonowanie abonamentowe w Gdańsku jest jedną z najczęściej wybieranych opcji przez konsumentów. To absolutny “strzał w dziesiątkę” dla mniejszych, średniej wielkości oraz bardzo rozbudowanych przedsiębiorstw. Biorąc pod uwagę obecne standardy, pozycjonowanie abonamentowe w Gdańsku może przynieść Ci najlepsze rezultaty.

Rozwiązanie to wyróżnia się licznymi zaletami, a mianowicie:

  • Szeroki marketing słów kluczowych – w tym przypadku płacisz wyłącznie abonament miesięczny. Co to oznacza? Że nawet jeśli agencja sprawi, że zarankujesz na 1 000 słów kluczowych w danym okresie, nie zapłacisz ani złotówki więcej. Jeżeli wybrałbyś pozycjonowanie “za efekt”, każda pozycja byłaby dodatkowo płatna, co wiązałoby się z ogromnymi wydatkami;
  • Większe bezpieczeństwo pozycjonowania – pozycjonowanie abonamentowe nie narzuca na agencję presji. Dzięki temu podmioty SEO działają strategicznie z myślą o długofalowym rozwoju. Wybierając pozycjonowanie “za efekt” musisz liczyć się z ryzykiem przysłowiowego bana od Google za nieetyczne działania pozycjonerskie;
  • Regularne monitorowanie i raportowanie – pozycjonowanie w abonamencie gwarantuje przejrzystość. Ze względu na regularny dochód agencja jest w stanie zatrudnić także specjalistów do wysyłania comiesięcznych raportów (żebyś mógł zweryfikować efekty). Co ciekawe – pozycjonowanie abonamentowe polega także na analizie konkurencji, której wnioski są przydatne również do kampanii Google Ads. W przypadku pozycjonowania “za efekt” takie usługi nie mają miejsca, ponieważ liczy się wyłącznie rezultat, co nie oszukujmy się – jest ważne wyłącznie w perspektywie krótkofalowej.

Z perspektywy specjalistów SEOSEM24 możemy jednoznacznie stwierdzić, że pozycjonowanie abonamentowe opłaca się najbardziej, ponieważ pozwala uzyskać długofalowe rezultaty, rozwijając także długi ogon słów kluczowych, na co nie ma miejsca w pozycjonowaniu “za efekt”.

Pozycjonowanie za pozycję w Gdańsku

Czy pozycjonowanie za pozycję może się opłacać? Tak, szczególnie w przypadku najmniejszych stron internetowych. Wówczas właścicielowi zależy prawdopodobnie na kilku lub kilkunastu frazach. Przeciętna cena za osiągnięcie TOP 10 na wyrażenie kluczowe wynosi do kilkuset zł, więc jest to opcja jak najbardziej do rozważenia.

Gorzej wygląda sytuacja w kontekście rozbudowanych sklepów internetowych, gdzie rankować należy na minimum kilkadziesiąt słów kluczowych. Ze swojej strony podpowiadamy, że nie ma to żadnego sensu – chyba, że chcesz przepłacać za SEO.

Pozycjonowanie hybrydowe

Pozycjonowanie hybrydowe to połączenie SEO abonamentowego z uzyskaniem konkretnych pozycji. W tym przypadku płacimy po prostu mniej za abonament, a jeżeli dana pozycja “wskoczy” do ustalonego rankingu (np. TOP 5 w Google), dokonujemy dodatkowej płatności. To może się opłacać, ale raczej maksymalnie dla średnich e-commerce.

Pozycjonowanie Gdańsk – okres wypowiedzenia

Okres wypowiedzenia w pozycjonowaniu – temat “rzeka”. Rzetelne agencje, które dbają o swoją renomę, dobro klienta i jego bezpieczeństwo finansowe posługują się umowami zawierającymi maksymalnie 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Jest to jak najbardziej słuszne rozwiązanie, ponieważ zazwyczaj firmy pozycjonerskie inwestują spore środki w ujęciu długofalowym.

Jako specjaliści działający w branży SEO od wielu lat, polecamy decydować się na oferty agencji zakładających od 3 do 6 miesięcy wypowiedzenia. Jeżeli po rozmowie z danym podmiotem wynika, że umowa SEO będzie zawarta na 36 miesiący z 18 miesięcznym okresem wypowiedzenia, prawdopodobnie firma chce Cię “uwiązać” umową bez należytej pracy nad Twoim serwisem.

Ryzykowne w przypadku pozycjonowania w Gdańsku są również umowy bez okresu wypowiedzenia. Żadna poważna firma się na to nie zdecyduje, ponieważ po ewentualnym zakończeniu współpracy (mowa tu o niespodziewanym zerwaniu umowy) zainwestowane środki po prostu przepadną.

Pozycjonowanie Gdańsk – doświadczenie w obsłudze podobnych klientów

Doświadczenie w obsłudze podobnych klientów to absolutny must-have. Jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości usługach, wybierz podmiot pozycjonerski, który w przeszłości współpracował z podobną firmą. Nie nawiązuj współpracy z pseudospecjalistami.

Pamiętaj, aby decyzja o wyborze rzetelnej agencji SEO była przemyślana. Nie daj się “zwieść” obietnicom – wszystko powinno być zapisane w skrupulatnie sporządzonej umowie pozycjonerskiej.

Weź także pod uwagę regularne audyty SEO oraz zweryfikuj strategię pozycjonerską przygotowaną przez specjalistów. Dzięki temu dowiesz się, jakie mają plany na Twój biznes. Zanim rozpoczniesz współpracę zapytaj także, jak długo będziesz musiał czekać na efekty. Ze swojej strony podpowiadamy, że optymalny czas wynosi w granicach 6-12 miesięcy. Często pierwsze rezultaty są widoczne już po 2-3 miesiącach (np. w postaci dodatkowej konwersji sprzedażowej, większego ruchu na stronie czy też dodatkowych zapytań).

Pozycjonowanie Gdańsk – skorzystaj z oferty SEOSEM24 już dziś!

Właściwie wdrożone działania SEO to same korzyści dla Twojej firmy. W pierwsze kolejności warto wymienić, iż pozycjonowanie wspiera inne kanały marketingowe, pozwala usprawnić UX strony i jest po prostu tanie w stosunku do stopy zwrotu z inwestycji (w większości przypadków). Każda osoba, która chce zdecydować się na wysokiej jakości usługi musi wybrać naszą ofertę. Zachęcamy do sprawdzenia propozycji SEOSEM24.

Zależy Ci na maksymalizacji sprzedaży? Chcesz zacząć zarabiać więcej w przeciągu kilku następnych miesięcy? W takim razie zainwestuj w mierzalny proces SEO pozwalający uzyskać przewagę konkurencyjną w bardzo szybkim tempie. Jeżeli masz pytania – zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 533 543 333 lub mailowego: info@seosem24.pl.

 

FAQ – najczęstsze pytania i odpowiedzi [pozycjonowanie Gdańsk]

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat pozycjonowania w Gdańsku?

1. Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Gdańsku?

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Gdańsku? Jest to rozwiązanie, które okazuje się relatywnie tanim procesem. Warto natomiast zdawać sobie sprawę, że ceny oscylują w granicach od 1 000 do 10000 zł netto miesięcznie w przypadku branż lokalnych. Pamiętajmy jednak, że finalny koszt jest ustalany indywidualnie i podane ceny są wyłącznie orientacyjne. Mówiąc kolokwialnie – nie stanowią reguły, ale można dzięki temu uzyskać jakikolwiek pogląd na cennik SEO. Wszystko jednak zależy od fraz i ich ilości.

2. Ile trwa pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku?

Pozycjonowanie stron internetowych w Gdańsku trwa od 3 do 12 miesięcy – minimum. Zazwyczaj polecamy współpracę na ok. 24-36 miesiący. Warto również wspomnieć, iż pozycjonowanie to długookresowe wyniki. Istotny jest także fakt odnośnie efektów ze zwiększonym budżetem. Otóż im więcej zainwestujesz, tym lepsze efekty uzyskasz i nadejdą one zdecydowanie szybciej.

3. Czy pozycjonowanie w Gdańsku się opłaca?

Tak. Pozycjonowanie w Gdańsku to po prostu opłacalne rozwiązanie. Jeżeli interesuje Cię wysoka jakość usług, koniecznie skorzystaj z oferty SEOSEM24. SEO to także długookresowe rezultaty (widoczne nawet do kilku lat po zakończeniu umowy pozycjonerskiej). To bardzo dobre rozwiązanie dla każdego.

4. Na czym polega pozycjonowanie stron w Gdańsku?

Pozycjonowanie stron w Gdańsku jest rozwiązaniem kompleksowym. W pierwszej kolejności specjaliści przeprowadzają kompleksowy audyt SEO, który ma na celu zweryfikowanie plusów i minusów Twojego serwisu. Następnie po audycie przychodzi czas na opracowanie strategii pozycjonerskiej. To również zadanie wymagające wiedzy oraz analizy konkurencji.

Następnie specjaliści optymalizują stronę on-site oraz off-site, dzięki czemu zwiększają jej wartość z wielu względów.

5. Czy pozycjonowanie w Gdańsku na własną rękę się opłaca?

Nie. Pozycjonowanie na własną rękę jest nieopłacalnym rozwiązaniem. Każda osoba, której zależy na zmaksymalizowaniu efektów SEO powinna zdecydować się na pozycjonowanie w agencji SEO. Warto pamiętać, że brak umiejętności i minimum kilkuletniego doświadczenia w SEO umożliwia wdrożenie wyłącznie podstawowych działań pozycjonerskich. Jeżeli patrzymy na skalę ogólnopolską, lokalną lub światową, powinniśmy zdecydować się na współpracę z rzetelną agencją marketingową. Należy też pamiętać, że agencje posiadają własne zaplecza co pozwala im dużo taniej pozyskiwać linki do Twojej strony.

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
śmieszny czort

Nie mylisz się.

Ebe Ebe

Pozycjonowanie stron w Gdańsku jest niezmiernie istotne dla rozwoju lokalnych przedsiębiorstw, takich jak moje. To nie tylko idzie o zwiększenie widoczności online, ale także o budowanie zaufania klientów do naszej firmy. Ten artykuł dostarcza nam wartościowych wskazówek dotyczących tego, jakie kroki podjąć, aby skutecznie optymalizować stronę pod kątem SEO. Znalezienie dobrej agencji SEO w Gdańsku może naprawdę zrewolucjonizować sposób, w jaki firma jest postrzegana w sieci, przyciągając większy ruch i potencjalnych klientów. Czytało się przyjemnie. 🙂

4
0
Would love your thoughts, please comment.x