LinkedIn Ads
LinkedIn to sieć społecznościowa inna niż wszystkie. Czy wiesz, że dzięki strategicznym Linkedin Ads możesz zwiększyć swój sukces w dziedzinie zawodowej i/lub znaleźć doskonałych odbiorców do wykorzystania w kampaniach reklamowych swojej firmy?
Co to jest LinkedIn?
LinkedIn to sieć społecznościowa stworzona do wymiany wiedzy i treści związanych ze światem B2B.
LinkedIn jest idealny do budowania marki osobistej: możliwe jest komunikowanie wartości swojej firmy poprzez przeniesienie własnego punktu widzenia na profesjonalny poziom. W rzeczywistości platforma koncentruje się na Brand Identity, czyli na tym, co sprawia, że Twoja marka jest rozpoznawalna.
Ludzie dołączają do LinkedIn w dwóch celach: porównania i badań. W pierwszym przypadku szukają miejsca na swoje szkolenia zawodowe, dowiadują się o nowościach w pracy i nawiązują kontakt z ekspertami z określonych sektorów. W drugim pokazują swoje umiejętności poszukiwania nowych klientów lub nowych miejsc pracy.
Platforma ma ponad 610 milionów zarejestrowanych użytkowników. Zaangażowanie rośnie wykładniczo każdego roku i dzienny wskaźnik odwiedzin, który przekracza 40%. Wszystko to sprawia, że LinkedIn jest właściwym miejscem do nawiązywania dochodowych i trwałych relacji zawodowych. Aby uzyskać najlepsze efekty, konieczne jest jednak wykorzystanie potencjału LinkedIn Ads.
Celem platformy jest umożliwienie profesjonalistom zwiększania produktywności i osiągania większych sukcesów. W rzeczywistości w ramach tej sieci społecznościowej znajdziesz środowisko całkowicie poświęcone biznesowi, dzieleniu się wiedzą i budowaniu relacji zawodowych.
Zalety platformy LinkedIn
Zaufanie platformy należy do najwyższych w świecie społecznościowym. LinkedIn stawia ludzi w centrum uwagi, chroniąc ich komfort przeglądania i prywatność. W rzeczywistości wdraża działania i decyzje, aby zapewnić absolutną przejrzystość i uczciwość.
Dlaczego powinienem reklamować się na LinkedIn?
Zasięg, który nie wymaga inwestycji, jest znacznie wyższy w porównaniu z innymi sieciami społecznościowymi. Oznacza to, że Twoje treści będą widoczne dla wielu osób nawet bez płacenia. Staje się to szczególnie przydatne na początku, kiedy musisz dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać narzędzia reklamowe.
Ludzie, którzy lgną do Linkedin, dzięki zaufaniu do tej platformy, są skłonni do podawania prawdziwych informacji. Pozwala to znacznie zawęzić cel, który chcesz osiągnąć reklamą. Z nami ten cel będzie lepiej zoptymalizowany i skuteczniejszy! Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.
Popraw swoją markę osobistą
Aktywne uczestnictwo w rozmowach na LinkedIn pozwoli Ci spotkać się z ekspertami w interesujących Cię dziedzinach. Interakcje pomogą Ci zwiększyć widoczność, aby przechwycić potencjalnych klientów i współpracowników.
Strona firmowa i Menedżer reklam – LinkedIn Ads
LinkedIn umożliwia tworzenie stron firmowych dedykowanych freelancerom, mikroprzedsiębiorcom lub dużym firmom.
Jeśli masz profil osobisty na LinkedIn i prowadzisz firmę, możemy otworzyć dla Ciebie stronę firmową i zwiększyć świadomość Twojej marki na platformie.
Do czego służy strona biznesowa na LinkedIn?
Ta strona zawiera wszystkie informacje dotyczące Twojej firmy. Może być przydatna do budowania świadomości marki, generowania leadów i działań rekrutacyjnych. Ponadto, publikując treści, będziesz mógł zwiększyć liczbę obserwujących i swój autorytet.
Osoby, które śledzą stronę firmową, mają o 50% większe szanse na zostanie klientami. Co więcej, obecni użytkownicy wolą pozostać w kontakcie ze swoimi firmami referencyjnymi na Linkedin bardziej niż gdziekolwiek indziej. W rzeczywistości strony, które publikują ciekawe i angażujące treści, a także promują swoją działalność, budują relacje ze swoimi odbiorcami.
Cele LinkedIn Ads
Cele, które możesz osiągnąć dzięki kampaniom reklamowym na LinkedIn jest wiele i dotyczą różnych aspektów.
Świadomość marki
Dzięki LinkedIn można zadbać o Personal Branding profesjonalisty lub Corporate Branding firmy bez mieszania treści w kanale.
Generowanie leadów
Pozyskane leady będą mocno sprofilowane, a koszt pozyskania szybko się zwróci.
Badania osobiste
LinkedIn to także platforma łącząca podaż i popyt na oferty pracy. Może pomóc w znalezieniu współpracowników.
Konwersje
Głównym celem jest przyciągnięcie jak największej liczby osób, aby stały się Twoimi klientami.
Monitorowanie reklamy LinkedIn
Aby upewnić się, że Twoje kampanie są skuteczne, będziemy śledzić ich wyniki. Uzyskując dostęp do sekcji „Zarządzanie kampanią”, możemy pobrać Twoje leady i mierzyć dane kampanii, sprawdzając statystyki i przedstawiając Ci raporty. Ponadto dzięki narzędziu Insight Tag będziesz mógł uzyskać szczegółowe informacje na temat interakcji użytkowników z Twoimi reklamami. Aby poznać szczegóły tego narzędzia, możesz skontaktować się z nami, abyśmy szerzej wytłumaczyli Ci jego działanie.
Jak każda strategia marketingu cyfrowego, LinkedIn Ads może również pozwolić na uzyskanie doskonałych wyników ROI (zwrotu z inwestycji). Aby móc samodzielnie zarządzać kampaniami reklamowymi na Linkedin, należy mieć odpowiednie doświadczenie, by w pełni wykorzystać potencjał reklam i na nich nie stracić. Jeśli chcesz zdać się na agencję. Nie wahaj się z nami skontaktować tel: 533 543 333 lub mail: info@seosem24.pl