0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Logo SEOSEM24
Ads
Audyty
Content marketing
Social media
Szkolenia
Tworzenie stron
Depozycjonowanie
ERP
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie Google Maps
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Afryka
Pozycjonowanie Australia i Oceania
Pozycjonowanie Azja
Pozycjonowanie Ameryka
Pozycjonowanie Europa
Optymalizacja techniczna
Link Building
Strategia PR
Content PR
Media Relations
Kryzysowe działania PR
Social Media PR
SEO i Digital PR
Monitoring i analiza PR
Szkolenia PR
Portfolio
Referencje
Znaki towarowe

Kategoria: E-commerce

Jak wykorzystać content marketing do budowania lojalności...

Lojalność klienta to fundament długoterminowego sukcesu. Badania Harvard Business Review wskazują, że pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 do 25 razy […]

Jak budować relacje z klientami sklepu internetowego po z...

Sprzedaż to nie koniec procesu – to dopiero początek. Większość firm e-commerce skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, wydając ogromne […]

Jak skutecznie pozycjonować sklep Shoper? Kompleksowy por...

Pierwsza strona wyników wyszukiwania „zbiera” ponad 71% całego ruchu, a na drugą zagląda tylko 29% użytkowników? Jeśli prowadzisz sklep na […]

Pozycjonowanie sklepów opartych o WooCommerce - na czym p...

40% przychodów globalnych firm e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. To tylko dowód na to, jak duże znaczenie ma dobrze przeprowadzone […]

Jak wykorzystać e-mail marketing w sprzedaży internetowej?

Czy wiesz, że e-mail marketing może przynieść zwrot z inwestycji nawet do 4200%? To oznacza, że za każdą zainwestowaną złotówkę […]

Kategorie

chevron-down