Google Analytics to jedno z najpotężniejszych i najczęściej wykorzystywanych darmowych narzędzi Google, które powinno znaleźć się w arsenale każdego marketera. […]
AnswerThePublic to jedno z najpotężniejszych narzędzi SEO, które pozwala na szybkie generowanie pomysłów na treści oraz analizowanie pytań, które użytkownicy […]
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu każda marka musi mieć jasno określoną strategię, aby skutecznie konkurować na rynku. Jednym z najskuteczniejszych […]
W dynamicznie zmieniającym się świecie e-commerce kluczowe jest nie tylko śledzenie trendów, ale także dogłębna analiza otoczenia, w którym funkcjonuje […]
Aplikacje zakupowe zyskują coraz większą popularność na całym świecie, a statystyki jednoznacznie pokazują, że klienci coraz chętniej korzystają z mobilnych […]
Analiza konkurencji SEO to kluczowy element strategii każdej firmy, która chce osiągnąć sukces w wynikach wyszukiwania Google. Przeprowadzając dokładną analizę […]
Analiza SWOT sklepu internetowego to jedno z kluczowych narzędzi strategicznych, które pozwala właścicielom e-commerce lepiej zrozumieć swoją pozycję na rynku. […]
Amazon Ads to platforma reklamowa, która umożliwia sprzedawcom i markom promowanie swoich produktów na Amazonie i poza nim. Dzięki tej […]
Alerty niestandardowe w Google Analytics to funkcja, która umożliwia użytkownikom tworzenie spersonalizowanych powiadomień, które są wyzwalane w określonych warunkach. Dzięki […]
W dzisiejszym cyfrowym świecie, posiadanie strony internetowej to tylko początek drogi. Warto jednak pamiętać, że samo stworzenie strony to dopiero […]
Agencje performance marketingowe to firmy specjalizujące się w działaniach mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników w marketingu internetowym. Ich głównym […]
Agencja marketingowa to firma, która specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług marketingowych. Pomaga przedsiębiorstwom budować ich wizerunek, zdobywać nowych klientów […]
W dobie internetu, reklama online jest kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Wśród różnych platform reklamowych, Google Ads stanowi jedną […]
Adres URL (Uniform Resource Locator) to unikalny identyfikator strony internetowej, który odgrywa kluczową rolę zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek. […]
Lojalność klienta to fundament długoterminowego sukcesu. Badania Harvard Business Review wskazują, że pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 do 25 razy […]
Sprzedaż to nie koniec procesu – to dopiero początek. Większość firm e-commerce skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, wydając ogromne […]
Pierwsza strona wyników wyszukiwania „zbiera” ponad 71% całego ruchu, a na drugą zagląda tylko 29% użytkowników? Jeśli prowadzisz sklep na […]
40% przychodów globalnych firm e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. To tylko dowód na to, jak duże znaczenie ma dobrze przeprowadzone […]
Czy wiesz, że e-mail marketing może przynieść zwrot z inwestycji nawet do 4200%? To oznacza, że za każdą zainwestowaną złotówkę […]