Tworzenie rankingów

W ramach content marketingu, czyli marketingu treści, tworzy się przeróżne rodzaje materiałów. Do najpopularniejszych należą recenzje, wywiady, artykuły eksperckie i sponsorowane, newslettery, case studies, e-booki, opisy produktów itp. Teksty te publikowane są na stronach firmowych, na blogach lub w serwisach zewnętrznych. Wśród usług content marketingowych coraz popularniejsze staje się tworzenie rankingów.   

Rankingi to – mówiąc najprościej – zestawienia porównawcze, klasyfikacja w kolejności wedle określonych kryteriów. Tworzenie rankingów ma zastosowanie w wielu różnych branżach czy dziedzinach życia i jest dobrym sposobem na stworzenie użytecznego porównania wyników, jakości, popularności itp. A porównać można niemal wszystko – zależy to zawsze od przyjętych kryteriów.

Do niedawna tworzenie rankingów zarezerwowane było dla branży naukowej, technicznej lub prasy. Dziś rankingi dotyczyć mogą każdej branży, a wykonują je między innymi agencje SEO czy specjaliści ds. content marketingu. No właśnie – jak ma się tworzenie rankingów do marketingu?

Tworzenie rankingów a makreting

Tworzenie rankingów to jedna z najpopularniejszych form content marketingu. Mogą to być np. porównania produktów z danej branży, publikowane na blogu lub w serwisach zewnętrznych. Rankingi mają wtedy za zadanie dostarczyć informacji, który z produktów sprawdza się najlepiej pod pewnymi względami. Dzięki informacjom, pochodzącym z rankingów, użytkownicy Internetu mogą dokonywać lepszych, bardziej świadomych i przemyślanych decyzji.

Ranking popularności produktów

Tworzenie rankingów w SEOSEM24

W SEOSEM24 zajmujemy się tworzeniem rankingów na potrzeby content marketingu dla naszych Klientów. Jeśli widzisz potencjał zastosowania rankingu w swojej firmie i interesuje Cię taka usługa – skontaktuj się z nami. Omówimy szczegóły, a nasi eksperci zajmą się przygotowaniem dokumentu od A do Z.

Zobacz też nasze inne usługi, wykonywane w ramach content marketingu: https://seosem24.pl/uslugi/content-marketing/